Trade Marketing Klub és a POPAI közös év végi esemény
Izgalmas találkozóra hívunk benneteket. A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország, mint a nemzetközi eladáshelyi marketing egyesület közösen szervezi meg idei utolsó találkozóját.

A Trade Marketing Klub alapítók
A Trade Marketing Klub látogatói kivételesen részt vehetnek a – minden más alkalommal zártkörű – POPAI találkozón! A POPAI találkozók idei témája: „Very fast moving brands, trends, retail and POP”. Minden alkalommal egy-egy POPAI tag mutatja be, hogy ők hogyan alkalmazkodnak a rendkívül gyorsan változó piaci környezethez. Ez alkalommal házigazdáink a Pick és a Mizo trade marketing és marketing vezetői, szakemberei, akik sok gyakorlati példán keresztül avatnak be minket, hogy márkáikkal hogyan reagálnak a változásokra.
A találkozón kerül sor az idén 20 éves POPAI POP versenyének ünnepélyes eredményhirdetésére és díjátadására.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött!
Jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
https://trade-marketing.hu/mit-hoznak-a-valtozasok/
Az esemény időpontja: 2023. november 23. 15-18 óra
A helyszínről tájékoztatjuk a regisztrált vendégeinket!
Jelentkezési határidő: 2023. november 18.
Az esemény támogatója a BOX PRINT Kft. Az esemény szakmai partnere az EuroCIS.
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívónkat. Ha szeretnétek ott nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információ: Kiss Laura, 06 30 3353871 vagy az office@instoreteam.hu
Kapcsolódó cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >