Trade Marketing Klub és a POPAI közös év végi esemény
Izgalmas találkozóra hívunk benneteket. A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország, mint a nemzetközi eladáshelyi marketing egyesület közösen szervezi meg idei utolsó találkozóját.

A Trade Marketing Klub alapítók
A Trade Marketing Klub látogatói kivételesen részt vehetnek a – minden más alkalommal zártkörű – POPAI találkozón! A POPAI találkozók idei témája: „Very fast moving brands, trends, retail and POP”. Minden alkalommal egy-egy POPAI tag mutatja be, hogy ők hogyan alkalmazkodnak a rendkívül gyorsan változó piaci környezethez. Ez alkalommal házigazdáink a Pick és a Mizo trade marketing és marketing vezetői, szakemberei, akik sok gyakorlati példán keresztül avatnak be minket, hogy márkáikkal hogyan reagálnak a változásokra.
A találkozón kerül sor az idén 20 éves POPAI POP versenyének ünnepélyes eredményhirdetésére és díjátadására.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött!
Jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
https://trade-marketing.hu/mit-hoznak-a-valtozasok/
Az esemény időpontja: 2023. november 23. 15-18 óra
A helyszínről tájékoztatjuk a regisztrált vendégeinket!
Jelentkezési határidő: 2023. november 18.
Az esemény támogatója a BOX PRINT Kft. Az esemény szakmai partnere az EuroCIS.
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívónkat. Ha szeretnétek ott nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információ: Kiss Laura, 06 30 3353871 vagy az office@instoreteam.hu
Kapcsolódó cikkeink
Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >