Trade Marketing Klub és a POPAI közös év végi esemény
Izgalmas találkozóra hívunk benneteket. A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország, mint a nemzetközi eladáshelyi marketing egyesület közösen szervezi meg idei utolsó találkozóját.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/08/TMK_1425_opt.jpeg)
A Trade Marketing Klub alapítók
A Trade Marketing Klub látogatói kivételesen részt vehetnek a – minden más alkalommal zártkörű – POPAI találkozón! A POPAI találkozók idei témája: „Very fast moving brands, trends, retail and POP”. Minden alkalommal egy-egy POPAI tag mutatja be, hogy ők hogyan alkalmazkodnak a rendkívül gyorsan változó piaci környezethez. Ez alkalommal házigazdáink a Pick és a Mizo trade marketing és marketing vezetői, szakemberei, akik sok gyakorlati példán keresztül avatnak be minket, hogy márkáikkal hogyan reagálnak a változásokra.
A találkozón kerül sor az idén 20 éves POPAI POP versenyének ünnepélyes eredményhirdetésére és díjátadására.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött!
Jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
https://trade-marketing.hu/mit-hoznak-a-valtozasok/
Az esemény időpontja: 2023. november 23. 15-18 óra
A helyszínről tájékoztatjuk a regisztrált vendégeinket!
Jelentkezési határidő: 2023. november 18.
Az esemény támogatója a BOX PRINT Kft. Az esemény szakmai partnere az EuroCIS.
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívónkat. Ha szeretnétek ott nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információ: Kiss Laura, 06 30 3353871 vagy az office@instoreteam.hu
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >