Trade Marketing Klub és a POPAI közös év végi esemény
Izgalmas találkozóra hívunk benneteket. A Trade Marketing Klub és a POPAI Magyarország, mint a nemzetközi eladáshelyi marketing egyesület közösen szervezi meg idei utolsó találkozóját.

A Trade Marketing Klub alapítók
A Trade Marketing Klub látogatói kivételesen részt vehetnek a – minden más alkalommal zártkörű – POPAI találkozón! A POPAI találkozók idei témája: „Very fast moving brands, trends, retail and POP”. Minden alkalommal egy-egy POPAI tag mutatja be, hogy ők hogyan alkalmazkodnak a rendkívül gyorsan változó piaci környezethez. Ez alkalommal házigazdáink a Pick és a Mizo trade marketing és marketing vezetői, szakemberei, akik sok gyakorlati példán keresztül avatnak be minket, hogy márkáikkal hogyan reagálnak a változásokra.
A találkozón kerül sor az idén 20 éves POPAI POP versenyének ünnepélyes eredményhirdetésére és díjátadására.
A klubülés térítésmentes, de regisztrációhoz kötött!
Jelentkezéshez az alábbi linkre kattints:
https://trade-marketing.hu/mit-hoznak-a-valtozasok/
Az esemény időpontja: 2023. november 23. 15-18 óra
A helyszínről tájékoztatjuk a regisztrált vendégeinket!
Jelentkezési határidő: 2023. november 18.
Az esemény támogatója a BOX PRINT Kft. Az esemény szakmai partnere az EuroCIS.
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívónkat. Ha szeretnétek ott nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információ: Kiss Laura, 06 30 3353871 vagy az office@instoreteam.hu
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen
Ha Valentin-nap, akkor „Szerelmem a trade marketing konferencia” immár 22…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >