Trade Marketing Klub: Előzd meg a kiégést!
Trade Marketing Klub Szabi a Pék éttermében. Gyere el 2023. június 1-én a Trade Marketing Klub különleges klubülésére!
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/05/Kepernyofoto-2023-05-14-14.33.26.png)
A kiégés nem csak menedzserbetegség
Érezted már azt, hogy közel állsz a kiégéshez? Vagy már meg is tapasztaltad? Beosztottként vagy vezetőként nehéz minden nap helyt állni? Ha szeretnéd tudni, hogy hogyan ismerd fel a kiégés jeleit, hogy hogyan előzheted meg és hogyan állíthatod meg a kiégést, hogy vezetőként a bizalomépítés milyen szerepet játszik a kollégák jóllétében, akkor gyere el a klubülésre.
Töltődj fel, szerezz új ismereteket és érezd jól magad! Hol? Szabi a Pék Éttermében, a Panificio il Basilico Étterem galériáján, Szentendrén, a Bükkös patak partján.
A klubülés, a szakmai program térítésmentes, az étel, ital fogyasztás pedig önköltséges.
A létszám korlátozott, így a regisztráció sorrendjében tudsz „széket foglalni”.
Vendégeink:
Bíró Bence Péter pszichológus, a Business Burnout Biblia című könyv szerzője és
Feitel Balázs, az Ipsos piackutató managing directora, a „Trust in leaders” kutatás hazai adoptációjának előadója
Az esemény időpontja és helyszíne:
- június 1. csütörtök,15-18 óra
Panificio il Basilico Étterem (2000 Szentendre, Bükkös part 80., a patakparton)
Jelentkezés: https://trade-marketing.hu/#esemenyek
A jelentkezési határidő: 2023. május 29.
Az esemény támogatója A CÉGDOKTOR – KORPOSZKÓP KFT. https://acegdoktor.com/korposzkop-kft
Az esemény támogatója a NAUT TRADE UNIVERSE
A Trade Marketing Klub facebook csoportjában mindig olvashatjátok a következő eseménymeghívót. Ha szeretnétek itt nyomon követni a trade marketing eseményeket, csak kattintsatok a linkre: https://www.facebook.com/groups/103723403049661
További információ: Kiss Laura, 06 30 3353871, office@instoreteam.hu
Kapcsolódó cikkeink
Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >Posztinflációs trendek és várakozások 2024-ben – Az FMCG-piac alakulása az NIQ szemüvegén keresztül
Továbbra is minden lehetséges módon spórolnak a vásárlók kontinensszerte, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >Új alapokra helyezi együttműködését Magyarország és a FAO
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >