TMK különdíj: Nestlé Hungária Kft. Nestlé gabonapelyhek – Cheerios Oats kampány
A Nestlé Gabonapelyhek csapata, válaszul arra a piaci trendre, hogy a müzli kategória, ezen belül is a zab szegmens, dinamikusan növekszik, kibővítette portfólióját, és bevezette a teljes kiőrlésű zabbal készült Nestlé Cheerios Oats termékcsaládot.
Mivel a Nestlé Gabonapelyhek korábban a gyerekek, tinik & fiatal felnőttek, valamint a felnőtt nők számára kínált gyors és finom reggeli alternatívát, a Nestlé Cheerios Oats termékcsaláddal a 40+-os korosztállyal bővítették a célcsoportjukat.
A Nestlé Cheerios Oats gabonapehely teljes kiőrlésű zabot tartalmaz, melynek zab béta-glükán rosttartalma segít csökkenteni a koleszterinszintet. Erre a fő üzenetre építkezett a bevezető kampány. Az integrált kommunikáció alapját az erős TV-jelenlét jelentette a kereskedelmi és a kábelcsatornákon egyaránt, melyet egy hangsúlyos online aktivitás egészített ki (bannermegjelenések, VOD, tartalom szponzoráció). Megjelentek számos vezető női magazinban (Nők Lapja, Glamour, Praktika, Vital magazin). Műsorszponzorációs együttműködés történt Vámos Erika Több, mint testőr műsorával és a Jazzy rádióval. Az újságírók számára szerkesztőségi reggelit (Mediaworks, Marquard Media) szerveztek Antal Emese és Kiss-Tóth Bernadett dietetikus szakértők részvételével. Egy reggeliző kisokos is készült a helyes táplálkozás népszerűsítésére és támogatására. A termékbevezetést áruházi kóstoltatások (Tesco, Auchan, Interspar, CBA) kísérték. Emellett 550 darab display került kihelyezésre számos raklapdekoráció, wobbler, illetve szórólap támogatták az in-store megjelenést. //
A Trade Marketing Klub különdíját Takács Klaudia, a Nestlé Hungária Kft. associate marketing managere
és Czepanecz Tamás, CCSD specialist vették át
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >