TMK különdíj: Nestlé Hungária Kft. Nestlé gabonapelyhek – Cheerios Oats kampány
A Nestlé Gabonapelyhek csapata, válaszul arra a piaci trendre, hogy a müzli kategória, ezen belül is a zab szegmens, dinamikusan növekszik, kibővítette portfólióját, és bevezette a teljes kiőrlésű zabbal készült Nestlé Cheerios Oats termékcsaládot.
Mivel a Nestlé Gabonapelyhek korábban a gyerekek, tinik & fiatal felnőttek, valamint a felnőtt nők számára kínált gyors és finom reggeli alternatívát, a Nestlé Cheerios Oats termékcsaláddal a 40+-os korosztállyal bővítették a célcsoportjukat.
A Nestlé Cheerios Oats gabonapehely teljes kiőrlésű zabot tartalmaz, melynek zab béta-glükán rosttartalma segít csökkenteni a koleszterinszintet. Erre a fő üzenetre építkezett a bevezető kampány. Az integrált kommunikáció alapját az erős TV-jelenlét jelentette a kereskedelmi és a kábelcsatornákon egyaránt, melyet egy hangsúlyos online aktivitás egészített ki (bannermegjelenések, VOD, tartalom szponzoráció). Megjelentek számos vezető női magazinban (Nők Lapja, Glamour, Praktika, Vital magazin). Műsorszponzorációs együttműködés történt Vámos Erika Több, mint testőr műsorával és a Jazzy rádióval. Az újságírók számára szerkesztőségi reggelit (Mediaworks, Marquard Media) szerveztek Antal Emese és Kiss-Tóth Bernadett dietetikus szakértők részvételével. Egy reggeliző kisokos is készült a helyes táplálkozás népszerűsítésére és támogatására. A termékbevezetést áruházi kóstoltatások (Tesco, Auchan, Interspar, CBA) kísérték. Emellett 550 darab display került kihelyezésre számos raklapdekoráció, wobbler, illetve szórólap támogatták az in-store megjelenést. //
A Trade Marketing Klub különdíját Takács Klaudia, a Nestlé Hungária Kft. associate marketing managere
és Czepanecz Tamás, CCSD specialist vették át
Kapcsolódó cikkeink
Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >