TMK különdíj: Nestlé Hungária Kft. Nestlé gabonapelyhek – Cheerios Oats kampány
A Nestlé Gabonapelyhek csapata, válaszul arra a piaci trendre, hogy a müzli kategória, ezen belül is a zab szegmens, dinamikusan növekszik, kibővítette portfólióját, és bevezette a teljes kiőrlésű zabbal készült Nestlé Cheerios Oats termékcsaládot.
Mivel a Nestlé Gabonapelyhek korábban a gyerekek, tinik & fiatal felnőttek, valamint a felnőtt nők számára kínált gyors és finom reggeli alternatívát, a Nestlé Cheerios Oats termékcsaláddal a 40+-os korosztállyal bővítették a célcsoportjukat.
A Nestlé Cheerios Oats gabonapehely teljes kiőrlésű zabot tartalmaz, melynek zab béta-glükán rosttartalma segít csökkenteni a koleszterinszintet. Erre a fő üzenetre építkezett a bevezető kampány. Az integrált kommunikáció alapját az erős TV-jelenlét jelentette a kereskedelmi és a kábelcsatornákon egyaránt, melyet egy hangsúlyos online aktivitás egészített ki (bannermegjelenések, VOD, tartalom szponzoráció). Megjelentek számos vezető női magazinban (Nők Lapja, Glamour, Praktika, Vital magazin). Műsorszponzorációs együttműködés történt Vámos Erika Több, mint testőr műsorával és a Jazzy rádióval. Az újságírók számára szerkesztőségi reggelit (Mediaworks, Marquard Media) szerveztek Antal Emese és Kiss-Tóth Bernadett dietetikus szakértők részvételével. Egy reggeliző kisokos is készült a helyes táplálkozás népszerűsítésére és támogatására. A termékbevezetést áruházi kóstoltatások (Tesco, Auchan, Interspar, CBA) kísérték. Emellett 550 darab display került kihelyezésre számos raklapdekoráció, wobbler, illetve szórólap támogatták az in-store megjelenést. //
A Trade Marketing Klub különdíját Takács Klaudia, a Nestlé Hungária Kft. associate marketing managere
és Czepanecz Tamás, CCSD specialist vették át
Kapcsolódó cikkeink
Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >