Továbbra is sikeres a Coop étolaj visszagyűjtési szolgáltatása
A kereskedelmi csoportnál idáig több mint 600 ezer liter használt étolajat adtak le a vásárlók, akik minden leadott liter után 100 Ft-os kupont is kapnak.

(Fotó: Coop)
A közösségek támogatásán túl a tisztán magyar tulajdonú Coop Gazdasági Csoport elkötelezett a világ globális környezeti problémái iránt. Felelős vállalat ma már nem létezhet fenntarthatósági stratégia nélkül, ezért az üzletlánc felelős tevékenységének egyik meghatározó pillérét képezi a környezet- és energiatudatos gondolkodás, amelynek során különös figyelmet fordít a működéséből származó környezeti hatások, a károsanyag-kibocsátás, ökolábnyomának csökkentésére, valamint az energiafelhasználás optimalizálásra. Utóbbi nemcsak környezeti, de versenyképességi kérdés is, hiszen a hazánkban működő élelmiszer-kereskedelmi szereplők közül a Coop rendelkezik a legkiterjedtebb lefedettséggel és a legnagyobb boltszámmal, mintegy 1450 településen több mint 2200 üzlettel.
Kupon jár a környezet védelméért
A környezettudatosság jegyében az országban az élelmiszer-kereskedelmi szereplők közül elsőként, egyedülálló kezdeményezésként a Coop már 2017-ben elindította a használt étolaj visszagyűjtését üzleteiben, amely mára a szupermarket kategóriájú egységekben alapszolgáltatás, de összesen 540 boltban érhető el (az olajpontok listája a Coop honlapján érhető el). A vásárlók körében népszerű a szolgáltatás, amit jól mutat, hogy ez idáig csaknem 600 ezer liter visszagyűjtés realizálódott, valamint, hogy az idei évben további 150 ezer literrel számol a kereskedelmi csoport. Az üzletlánc ösztönzi is vásárlóit a környezettudatos magatartásra, hiszen minden leadott liter használt étolaj után kupont ad számukra, melyet tetszőlegesen vásárolhatnak le bármilyen termékre. Múlt év szeptembertől még jobban megéri Coop pontokra vinni a használt étolajat, hiszen a leadott literenként kiadott kupon értéke 100 Ft-ra nőtt. A vásárlók, szűrve és literes kiszerelésenként adhatják le a kijelölt üzletekben a használt étolajat.
Kapcsolódó cikkeink
CBRE: a környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb az ingatlanpiacon
A környezettudatosság és a társadalmi felelősségvállalás egyre fontosabb szerepet játszik…
Tovább olvasom >Munkacsoport vizsgálja az ukrán gabona hatásait
Kamarai munkacsoport alakul az ukrán gabona okozta terménypiaci krízis vizsgálatára…
Tovább olvasom >A magyarok több mint háromnegyede nyitott a használt termékeket online vásárlására
A magyarok 77 százaléka nyitott a használt termékek online vásárlására,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel…
Tovább olvasom >Szezámkrémet hívott vissza a dm
Szalmonella esetleges jelenléte miatt hívta vissza a forgalomból a dmBio…
Tovább olvasom >