Továbbra is sikeres a Coop étolaj visszagyűjtési szolgáltatása
A kereskedelmi csoportnál idáig több mint 600 ezer liter használt étolajat adtak le a vásárlók, akik minden leadott liter után 100 Ft-os kupont is kapnak.

(Fotó: Coop)
A közösségek támogatásán túl a tisztán magyar tulajdonú Coop Gazdasági Csoport elkötelezett a világ globális környezeti problémái iránt. Felelős vállalat ma már nem létezhet fenntarthatósági stratégia nélkül, ezért az üzletlánc felelős tevékenységének egyik meghatározó pillérét képezi a környezet- és energiatudatos gondolkodás, amelynek során különös figyelmet fordít a működéséből származó környezeti hatások, a károsanyag-kibocsátás, ökolábnyomának csökkentésére, valamint az energiafelhasználás optimalizálásra. Utóbbi nemcsak környezeti, de versenyképességi kérdés is, hiszen a hazánkban működő élelmiszer-kereskedelmi szereplők közül a Coop rendelkezik a legkiterjedtebb lefedettséggel és a legnagyobb boltszámmal, mintegy 1450 településen több mint 2200 üzlettel.
Kupon jár a környezet védelméért
A környezettudatosság jegyében az országban az élelmiszer-kereskedelmi szereplők közül elsőként, egyedülálló kezdeményezésként a Coop már 2017-ben elindította a használt étolaj visszagyűjtését üzleteiben, amely mára a szupermarket kategóriájú egységekben alapszolgáltatás, de összesen 540 boltban érhető el (az olajpontok listája a Coop honlapján érhető el). A vásárlók körében népszerű a szolgáltatás, amit jól mutat, hogy ez idáig csaknem 600 ezer liter visszagyűjtés realizálódott, valamint, hogy az idei évben további 150 ezer literrel számol a kereskedelmi csoport. Az üzletlánc ösztönzi is vásárlóit a környezettudatos magatartásra, hiszen minden leadott liter használt étolaj után kupont ad számukra, melyet tetszőlegesen vásárolhatnak le bármilyen termékre. Múlt év szeptembertől még jobban megéri Coop pontokra vinni a használt étolajat, hiszen a leadott literenként kiadott kupon értéke 100 Ft-ra nőtt. A vásárlók, szűrve és literes kiszerelésenként adhatják le a kijelölt üzletekben a használt étolajat.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >Raisz Anikó: a mezőgazdasági területek fenntarthatósága mellett fontos a vízhiányos időszakok okozta helyzet kezelése is
A mezőgazdasági termőterületek fenntarthatósága mindannyiunk számára fontos, viszont legalább ilyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Húsvétkor indul a szabadtéri szezon a játékpiacon
A kisgyermekes családokban az ajándékozás továbbra is a húsvét meghatározó…
Tovább olvasom >Magyarország továbbra is befektetésre ajánlott célpont
Magyarország pénzügyi helyzete stabil, hazánk továbbra is befektetésre ajánlott célpont.…
Tovább olvasom >