Továbbra is népszerűek a Danone termékei
Az élelmiszeripari óriás részvényei közel 2 százalékkal kerültek feljebb azt követően, hogy a társaság közölte: a tejtermékei iránti kereslet a válság ellenére nőtt.
A Danone harmadik negyedévi forgalma 1,7 százalékkal csökkent az évvel korábbi, azonos időszakban mérthez képest, elsősorban az árfolyam-hatások miatt. A cég konszolidált árbevétele 3,78 milliárd euró lett, alig elmaradva a Reuters elemzőinek 3,82 milliárd dolláros konszenzusától.
A Danone tejtermékeinek forgalma 7 százalékkal emelkedett az időszak során – a második negyedévben a forgalomnövekedés csak 2,7 százalékos volt. Az elemzők kevesebb mint 4,6 százalékos növekedést vártak a Reuters felmérése szerint.
A Danone 2008-ban, az élelmiszerpiaci áremelkedésekre reagálva 10 százalékkal emelte árait, idén pedig 4 százalékkal csökkentette azokat – árfolyam-hatásoktól megtisztítva így éves összehasonlításban több mint 4 százalékkal növelni tudta forgalmát.
A társaság menedzsmentje szerint az év második felében 4 százalékos forgalomnövekedés következhet be, míg a működési profitmarzs ez évben 60-70 bázisponttal nőhet. A Danone-nál továbbra is 10 eurócentes részvényenkénti nettó profit várható – közli a napi.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >