Továbbra is nagyon sok fogy alkoholból és mirelit áruból
Noha a járvány vége felé közeledünk, még mindig nagyon nagy arányban vásárolnak alkoholt és fagyasztott termékeket. A nonfood-kategóriák eladásai ugyanakkor sokkal alacsonyabbak, mint a múlt héten.

Még mindig toplistás az alkohol
Az e-commerce továbbra is sokkal erősebb, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában, különösen az Egyesült Államokban, valamint Olasz-, Francia- és Spanyolországban, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók fokozatosan kezdenek átszokni az online vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >Magyar e-kereskedelem: ezért szorultak vissza a magyar tulajdonú szereplők
Bekövetkezett az, amire évek óta lehetett számítani: a gyorsan fejlődő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >