Továbbra is nagyon sok fogy alkoholból és mirelit áruból
Noha a járvány vége felé közeledünk, még mindig nagyon nagy arányban vásárolnak alkoholt és fagyasztott termékeket. A nonfood-kategóriák eladásai ugyanakkor sokkal alacsonyabbak, mint a múlt héten.

Még mindig toplistás az alkohol
Az e-commerce továbbra is sokkal erősebb, mint a tavalyi év ugyanezen időszakában, különösen az Egyesült Államokban, valamint Olasz-, Francia- és Spanyolországban, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók fokozatosan kezdenek átszokni az online vásárlásra.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Változnak a fiatalok fogyasztási szokásai
Friss statisztikák a magyarországi fiatalok kockázati magatartásával kapcsolatban: a dohányzás…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A káosztól a lojalitásig: újragondolt ügyfélszolgálat a mesterséges intelligencia korában
Az ügyfélszolgálat még sosem jelentett akkora kihívást, mint manapság. A…
Tovább olvasom >A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >