Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az INTERSPAR és a Regnum márkák elnyerték a Superbrands elismerést. Emellett az üzletlánc lett az „Év egészségtudatos kereskedője” is. A SPAR elnök-ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella pedig Közösségi díjat vett át az „Év Külföldi Vállalatvezetője” díjátadó gálán.
„A SPAR Magyarország már több mint harminc éve tevékenykedik Magyarországon, ezalatt a márka 17 ezer munkatársat foglalkoztató, meghatározó üzletlánccá nőtte ki magát hazánkban. A hosszú fejlődési út alatt szinte minden évben rangos szakmai díjakkal ismerték el teljesítményünket. Számunkra nagyon fontosak a független visszajelzések a termékeinkről, valamint a kereskedelmi tevékenységünket és a munkavállalóinkat érintő kezdeményezéseinkről. Örömmel számolhatunk be róla, hogy az elmúlt időszak több sikert hozott a SPAR számára”
– ismertette Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
Továbbra is a legjobb márkák között van SPAR
A SPAR tizenhatodik, az INTERSPAR kilencedik, míg a cégcsoport Regnum márkája negyedik alkalommal kapta meg a Superbrands elismerést a neves szakemberekből álló zsűritől az üzleti sikerei, a kimagasló márkaminősége és a márkaépítésbe fektetett munkája elismeréseként. A nemzetközi Superbrands programot a brit Brand Council független szervezet alapította 1995-ben, Magyarországon 20 éve díjazzák a legjobb márkákat. A díjra kizárólag szakmai szempontok alapján történik a jelölés, a díjazottakat független szakemberekből álló 40 fős szakértői bizottság választja ki.
A SPAR lett az év egészségtudatos kereskedője
Második alkalommal nyerte el a SPAR Magyarország „Az év egészségtudatos kereskedője” címet. Az elismerést a Just Clear Fitness-Életmód Award fitness, wellness, egészség díjátadó gálán vették át a vállalat vezetői. A tapasztalatok azt mutatják, hogy SPAR üzletek vásárlói között egyre többen vannak, akiknek egészségügyi okokból kell váltaniuk például laktóz-, vagy gluténmentes élelmiszerekre, míg mások sport, illetve diéta miatt, vagy húsmentes étkezésükből fakadóan vásárolják rendszeresen a SPAR Életmód kategóriába tartozó termékeket.
A vállalat ezért a vásárlói igényeket figyelembe véve folyamatosan bővíti az egészségtudatos, glutén-, laktózmentes, bio, illetve egyéb speciális táplálkozási igényekre kínált termékeinek körét. A több mint ezer cikkből álló termékportfólió folyamatosan bővül cukormentes, gluténmentes, vegetáriánus és vegán termékekkel, miközben egyre népszerűbbek a sportos életmódot követőknek készült fehérjét tartalmazó funkcionális élelmiszerek, fehérjeszeletek, fehérjeporok, vitaminok is.
Közösségi díjat is kapott Heiszler Gabriella
Heiszler Gabriellát, a SPAR Magyarország elnök-ügyvezető igazgatóját Közösségi díjjal tüntették ki a Budapest Business Journal Év Külföldi Vállalatvezetője díjátadó gáláján. Az elismerést azoknak a vezetőknek ítéli oda a gazdasági lap zsűrije, akik a sokszínűség, a befogadás, az esélyegyenlőség, vagy a fenntarthatóság terén példaértékű munkát végeznek. Heiszler Gabriella ezen kívül felkerült a Forbes magazin legbefolyásosabb magyar nők listájára, ahol a hatodik helyet érdemelte ki az „üzlet” kategóriában. A befolyás erejét olyan objektív és szubjektív tényezők mérlegelésével állapította meg a kiadvány szerkesztősége, mint például a vezető felelősségi körébe tartozó cég mérete, a büdzsé és a létszám, ami fölött diszponál, valamint pályájának íve.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >