Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást.
A ShipStation és a Retail Economics új tanulmánya szerint a fogyasztók 73%-a, mielőtt vásárlási döntést hozna, vegyíti az online termékkeresést, a fizikai üzletekben tett látogatásokat és él az olyan lehetőségekkel, mint az online vásárlás, az üzletben történő átvétel, illetve üzletben történő áruvisszavétel. A jelentés szerint az Egyesült Államokban és Kanadában „elképesztő” 448 milliárd dollárnyi online értékesítés függ ezektől a fizikai érintkezési pontoktól, ami a teljes online értékesítés 41%-át teszi ki ezekben a régiókban.
– A zökkenőmentes integráció mindezen érintkezési pontokon – a termékek időben és megfelelő áron történő kiszállítása mellett – már nem opcionális, hanem elengedhetetlen a túléléshez – mondta el Al Ko, a ShipStation anyavállalata, az Auctane vezérigazgatója.
A tanulmány egyéb megállapításai szerint a közösségi média és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságúvá válik a vásárlói út során. A megkérdezett amerikai fogyasztók negyede nyitott arra is, hogy vásárlás előtt AI-alapú chatbotokat használjon a termékkeresésben. A 45 éves és fiatalabb fogyasztók az idősebb generációkhoz képest világszerte közel négyszer nagyobb valószínűséggel keresnek terméket a közösségi médiában.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >