Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást.
A ShipStation és a Retail Economics új tanulmánya szerint a fogyasztók 73%-a, mielőtt vásárlási döntést hozna, vegyíti az online termékkeresést, a fizikai üzletekben tett látogatásokat és él az olyan lehetőségekkel, mint az online vásárlás, az üzletben történő átvétel, illetve üzletben történő áruvisszavétel. A jelentés szerint az Egyesült Államokban és Kanadában „elképesztő” 448 milliárd dollárnyi online értékesítés függ ezektől a fizikai érintkezési pontoktól, ami a teljes online értékesítés 41%-át teszi ki ezekben a régiókban.
– A zökkenőmentes integráció mindezen érintkezési pontokon – a termékek időben és megfelelő áron történő kiszállítása mellett – már nem opcionális, hanem elengedhetetlen a túléléshez – mondta el Al Ko, a ShipStation anyavállalata, az Auctane vezérigazgatója.
A tanulmány egyéb megállapításai szerint a közösségi média és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságúvá válik a vásárlói út során. A megkérdezett amerikai fogyasztók negyede nyitott arra is, hogy vásárlás előtt AI-alapú chatbotokat használjon a termékkeresésben. A 45 éves és fiatalabb fogyasztók az idősebb generációkhoz képest világszerte közel négyszer nagyobb valószínűséggel keresnek terméket a közösségi médiában.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >