Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást.
A ShipStation és a Retail Economics új tanulmánya szerint a fogyasztók 73%-a, mielőtt vásárlási döntést hozna, vegyíti az online termékkeresést, a fizikai üzletekben tett látogatásokat és él az olyan lehetőségekkel, mint az online vásárlás, az üzletben történő átvétel, illetve üzletben történő áruvisszavétel. A jelentés szerint az Egyesült Államokban és Kanadában „elképesztő” 448 milliárd dollárnyi online értékesítés függ ezektől a fizikai érintkezési pontoktól, ami a teljes online értékesítés 41%-át teszi ki ezekben a régiókban.
– A zökkenőmentes integráció mindezen érintkezési pontokon – a termékek időben és megfelelő áron történő kiszállítása mellett – már nem opcionális, hanem elengedhetetlen a túléléshez – mondta el Al Ko, a ShipStation anyavállalata, az Auctane vezérigazgatója.
A tanulmány egyéb megállapításai szerint a közösségi média és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságúvá válik a vásárlói út során. A megkérdezett amerikai fogyasztók negyede nyitott arra is, hogy vásárlás előtt AI-alapú chatbotokat használjon a termékkeresésben. A 45 éves és fiatalabb fogyasztók az idősebb generációkhoz képest világszerte közel négyszer nagyobb valószínűséggel keresnek terméket a közösségi médiában.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Karácsonyi roham: duplájára nő a csomagforgalom az ünnepek alatt
Az év végi ünnepi időszakban az online rendelésekkel kapcsolatos csomagforgalom…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >1500 milliárd forintos piac új szereplőkkel: civilek az e-kereskedelemben
Egy egyszerű és biztonságos applikáció letöltésével online vásárlásai során bárki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >