Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást.
A ShipStation és a Retail Economics új tanulmánya szerint a fogyasztók 73%-a, mielőtt vásárlási döntést hozna, vegyíti az online termékkeresést, a fizikai üzletekben tett látogatásokat és él az olyan lehetőségekkel, mint az online vásárlás, az üzletben történő átvétel, illetve üzletben történő áruvisszavétel. A jelentés szerint az Egyesült Államokban és Kanadában „elképesztő” 448 milliárd dollárnyi online értékesítés függ ezektől a fizikai érintkezési pontoktól, ami a teljes online értékesítés 41%-át teszi ki ezekben a régiókban.
– A zökkenőmentes integráció mindezen érintkezési pontokon – a termékek időben és megfelelő áron történő kiszállítása mellett – már nem opcionális, hanem elengedhetetlen a túléléshez – mondta el Al Ko, a ShipStation anyavállalata, az Auctane vezérigazgatója.
A tanulmány egyéb megállapításai szerint a közösségi média és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságúvá válik a vásárlói út során. A megkérdezett amerikai fogyasztók negyede nyitott arra is, hogy vásárlás előtt AI-alapú chatbotokat használjon a termékkeresésben. A 45 éves és fiatalabb fogyasztók az idősebb generációkhoz képest világszerte közel négyszer nagyobb valószínűséggel keresnek terméket a közösségi médiában.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >A fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása negyedével csökkentheti az üvegházhatásúgáz-kibocsátást
A környezeti szempontból fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása több mint…
Tovább olvasom >Ezt rendelik a magyarok a netről, ha jó az idő
A legfrissebb adatok szerint az időjárás jelentős hatással van a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >