Továbbra is a San Benedetto vezeti az alkoholmentes italok piacát Olaszországban
Immár hatodik éve őrzi piacvezető pozícióját az Acqua Minerale San Benedetto Olaszországban az alkoholmentes italok piacán. A tisztán olasz tulajdonban álló vállalat 2020-ban 16,3%-os mennyiségi piacrészt mondhatott magáénak. Az adatokat egy londoni piackutató és tanácsadó cég, a GlobalData igazolta.
Az eredmények megerősítették a márka vezető szerepét az ásványvíz, a jegestea és az alacsony kalóriatartalmú (kóla-italok nélkül vizsgált) szénsavas üdítőital szegmensben. A sportitalok kategóriájában pedig az Energade szilárdította meg vezető pozícióját 35%-os mennyiségi részesedéssel.
Kapcsolódó cikkeink
Tiszta fejjel
A nagyvilágban szinte minden, a témára vonatkozó felmérés és elemzés,…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >