Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította éves Brand Finance Food 100 jelentését, melyből kiderült, hogy továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb márkája.

20,8 milliárd dolláros márkaértékkel vezet a Nestlé
A Brand Finance Food 100 jelentés értelmében a Nestlé ismét megszerezte a 100 legértékesebb élelmiszermárka első helyét 20,8 milliárd dollár értékben. A Nestlé decentralizált struktúrájuknak köszönheti, hogy képesek reagálni a globális kihívásokra és a fogyasztói igényekre, ami hozzájárult a márkaérték növekedéséhez.

A világ TOP 10 legértékesebb márkája
A második helyet a tavalyi évhez képest tíz százalékos növekedéssel a kínai Yili márka követi 10,6 milliárd dollárral. A márka a sajt, a tejpor és a palackozott víz értékesítésének növekedéséről számolt be. A Lay’s márka értéke 31 százalékkal, 8,6 milliárd dollárra nőtt, amivel a harmadik helyre került.

A világ 10 legerősebb élelmiszermárkája
A Hershey’s szerezte meg a legerősebb élelmiszermárka első helyét 89,8-as Brand Strength Index értékével. Őket követi Quaker, Doritos, Cheetos és Ruffles – ezek mind amerikai nevek.

A világ 10 leggyorsabban növekvő márkája
A feltörekvő márkák közül a Belvita minősült a világ leggyorsabban növekvő márkájának, 62 százalékos növekedéssel. A reggeli keksz kényelme hihetetlenül népszerűnek bizonyult a felgyorsult világban.
Az alkoholmentes italok piacán továbbra is Coca-Cola a világ legértékesebb márkája,, 35,4 milliárd dollárral, legerősebb alkoholmentes italmárkaként elit AAA+ minősítéssel.
A Coca-Cola fogyasztási szokásokat megzavarta ugyan a járvány, hiszen a világ számos részén jelentősen csökkent a társasági összejövetelek száma, de a márkaóriás által a világjárvány során végrehajtott márkamódosítások, mint például az üzleti átalakítási modell felgyorsítása, hogy csökkentsék az italkínálatában a cukrot, és javítsák a környezeti fenntarthatóságot a csomagolás és az újrahasznosítás terén, folyamatosan pozitívan befolyásolják a márka értékét.
A Pepsi továbbra is a második helyen áll mind a márkaérték, mind a márkaerősség rangsorában. A Monster, a Lipton és a Gatorade a leggyorsabban növekvő márkák ebben az évben.
Kapcsolódó cikkeink
Az IKEA kutatása szerint a magyarok 77 százaléka mobilozik az ágyban
Az alvás elengedhetetlen a testi és lelki egészségünk megőrzéséhez. Az…
Tovább olvasom >Ideiglenesen leállítja argentin tejüzemében a termelést a Nestlé
Márciusban egy hónapra felfüggeszti a termelést az argentin Córdoba régióban…
Tovább olvasom >Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Széles körű párbeszéd indult az állati eredetű melléktermékek begyűjtéséről és feldolgozásáról
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) kezdeményezésére, az Agrárminisztérium és a…
Tovább olvasom >Nébih: 2025-től az élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz kell benyújtani
A 2025. évi élelmiszerlánc-felügyeleti díj bevallásokat már a Nemzeti Adó-…
Tovább olvasom >A fenntartható táplálkozásról szólnak a Mezőgazdasági Múzeum farsangi programjai
A fenntartható életmódot, táplálkozást igyekszik bemutatni a gyerekeknek a Mezőgazdasági…
Tovább olvasom >