Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította éves Brand Finance Food 100 jelentését, melyből kiderült, hogy továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb márkája.
A Brand Finance Food 100 jelentés értelmében a Nestlé ismét megszerezte a 100 legértékesebb élelmiszermárka első helyét 20,8 milliárd dollár értékben. A Nestlé decentralizált struktúrájuknak köszönheti, hogy képesek reagálni a globális kihívásokra és a fogyasztói igényekre, ami hozzájárult a márkaérték növekedéséhez.
A második helyet a tavalyi évhez képest tíz százalékos növekedéssel a kínai Yili márka követi 10,6 milliárd dollárral. A márka a sajt, a tejpor és a palackozott víz értékesítésének növekedéséről számolt be. A Lay’s márka értéke 31 százalékkal, 8,6 milliárd dollárra nőtt, amivel a harmadik helyre került.
A Hershey’s szerezte meg a legerősebb élelmiszermárka első helyét 89,8-as Brand Strength Index értékével. Őket követi Quaker, Doritos, Cheetos és Ruffles – ezek mind amerikai nevek.
A feltörekvő márkák közül a Belvita minősült a világ leggyorsabban növekvő márkájának, 62 százalékos növekedéssel. A reggeli keksz kényelme hihetetlenül népszerűnek bizonyult a felgyorsult világban.
Az alkoholmentes italok piacán továbbra is Coca-Cola a világ legértékesebb márkája,, 35,4 milliárd dollárral, legerősebb alkoholmentes italmárkaként elit AAA+ minősítéssel.
A Coca-Cola fogyasztási szokásokat megzavarta ugyan a járvány, hiszen a világ számos részén jelentősen csökkent a társasági összejövetelek száma, de a márkaóriás által a világjárvány során végrehajtott márkamódosítások, mint például az üzleti átalakítási modell felgyorsítása, hogy csökkentsék az italkínálatában a cukrot, és javítsák a környezeti fenntarthatóságot a csomagolás és az újrahasznosítás terén, folyamatosan pozitívan befolyásolják a márka értékét.
A Pepsi továbbra is a második helyen áll mind a márkaérték, mind a márkaerősség rangsorában. A Monster, a Lipton és a Gatorade a leggyorsabban növekvő márkák ebben az évben.
Kapcsolódó cikkeink
Ezért választják még sokan a boltokat az online vásárlás helyett
Vásárlás előtt a vevők még mindig szeretik személyesen megvizsgálni a…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2024: az általános válságállóság megteremtésében rejlik a siker titka
A globális nagyvállalatok vezérigazgatóinak 72 százaléka továbbra is bízik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >