Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A Brand Finance, a világ vezető márkaértékelési tanácsadó cége összeállította éves Brand Finance Food 100 jelentését, melyből kiderült, hogy továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb márkája.

20,8 milliárd dolláros márkaértékkel vezet a Nestlé
A Brand Finance Food 100 jelentés értelmében a Nestlé ismét megszerezte a 100 legértékesebb élelmiszermárka első helyét 20,8 milliárd dollár értékben. A Nestlé decentralizált struktúrájuknak köszönheti, hogy képesek reagálni a globális kihívásokra és a fogyasztói igényekre, ami hozzájárult a márkaérték növekedéséhez.

A világ TOP 10 legértékesebb márkája
A második helyet a tavalyi évhez képest tíz százalékos növekedéssel a kínai Yili márka követi 10,6 milliárd dollárral. A márka a sajt, a tejpor és a palackozott víz értékesítésének növekedéséről számolt be. A Lay’s márka értéke 31 százalékkal, 8,6 milliárd dollárra nőtt, amivel a harmadik helyre került.

A világ 10 legerősebb élelmiszermárkája
A Hershey’s szerezte meg a legerősebb élelmiszermárka első helyét 89,8-as Brand Strength Index értékével. Őket követi Quaker, Doritos, Cheetos és Ruffles – ezek mind amerikai nevek.

A világ 10 leggyorsabban növekvő márkája
A feltörekvő márkák közül a Belvita minősült a világ leggyorsabban növekvő márkájának, 62 százalékos növekedéssel. A reggeli keksz kényelme hihetetlenül népszerűnek bizonyult a felgyorsult világban.
Az alkoholmentes italok piacán továbbra is Coca-Cola a világ legértékesebb márkája,, 35,4 milliárd dollárral, legerősebb alkoholmentes italmárkaként elit AAA+ minősítéssel.
A Coca-Cola fogyasztási szokásokat megzavarta ugyan a járvány, hiszen a világ számos részén jelentősen csökkent a társasági összejövetelek száma, de a márkaóriás által a világjárvány során végrehajtott márkamódosítások, mint például az üzleti átalakítási modell felgyorsítása, hogy csökkentsék az italkínálatában a cukrot, és javítsák a környezeti fenntarthatóságot a csomagolás és az újrahasznosítás terén, folyamatosan pozitívan befolyásolják a márka értékét.
A Pepsi továbbra is a második helyen áll mind a márkaérték, mind a márkaerősség rangsorában. A Monster, a Lipton és a Gatorade a leggyorsabban növekvő márkák ebben az évben.
Kapcsolódó cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Tudatosabb borfogyasztók lettek a fiatalok
Az alkalmi, élményalapú borfogyasztás jelentős növekedését mutatta ki a 18–40…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a vendégek messziről elkerülik azokat az éttermeket, ahol rossz a mosdók állapota
A Tork nemzetközi felmérésében a válaszadók 73%-a arról számolt be,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója
A SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus mozgatórugója – idén…
Tovább olvasom >