Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A legfrissebb Brand Finance Food&Drink 2020 Report szerint megtartotta vezető helyét a Nestlé a világ legértékesebb márkájaként, miután márkaértéke 3%-kal nőtt. A cég összmárkaértéke jelenleg 68,5 milliárd dollárra rúg, ezzel övé a legértékesebb élelmiszer- és italportfólió a Coca-Colát és a Pepsit is megelőzve.
A legutóbbi évben a Nestlé újra jelentős organikus növekedést ért el a számára egyik legfontosabb amerikai piacon nyújtott szilárd teljesítménye után, aminek a csúcspontja a prémium Starbucks termékek nemrégiben történt piacra dobása volt.
A Nestlé időközben növényi alapú kínálatot is fejlesztett a vegán és vegetáriánus piacokat megcélozandó.
A márkaérték a felmérést végző Brand Finance értelmezésében az a nettó gazdasági haszon, amelyet a márka tulajdonosa érhet el a márka nyílt piacon való licenszbe adásakor.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >