Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A legfrissebb Brand Finance Food&Drink 2020 Report szerint megtartotta vezető helyét a Nestlé a világ legértékesebb márkájaként, miután márkaértéke 3%-kal nőtt. A cég összmárkaértéke jelenleg 68,5 milliárd dollárra rúg, ezzel övé a legértékesebb élelmiszer- és italportfólió a Coca-Colát és a Pepsit is megelőzve.
A legutóbbi évben a Nestlé újra jelentős organikus növekedést ért el a számára egyik legfontosabb amerikai piacon nyújtott szilárd teljesítménye után, aminek a csúcspontja a prémium Starbucks termékek nemrégiben történt piacra dobása volt.
A Nestlé időközben növényi alapú kínálatot is fejlesztett a vegán és vegetáriánus piacokat megcélozandó.
A márkaérték a felmérést végző Brand Finance értelmezésében az a nettó gazdasági haszon, amelyet a márka tulajdonosa érhet el a márka nyílt piacon való licenszbe adásakor.
Kapcsolódó cikkeink
Túl sok ajándék, túl sok étel: ünnepi túlzásaink komoly terhet rónak a környezetre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egyre tudatosabbak a gyerekek: 2025-ben is több mint 8 ezer kisiskolás vett részt az Etesd az Eszed oktatóprogram Kihívásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Coca-Colánál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
