Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája
A legfrissebb Brand Finance Food&Drink 2020 Report szerint megtartotta vezető helyét a Nestlé a világ legértékesebb márkájaként, miután márkaértéke 3%-kal nőtt. A cég összmárkaértéke jelenleg 68,5 milliárd dollárra rúg, ezzel övé a legértékesebb élelmiszer- és italportfólió a Coca-Colát és a Pepsit is megelőzve.
A legutóbbi évben a Nestlé újra jelentős organikus növekedést ért el a számára egyik legfontosabb amerikai piacon nyújtott szilárd teljesítménye után, aminek a csúcspontja a prémium Starbucks termékek nemrégiben történt piacra dobása volt.
A Nestlé időközben növényi alapú kínálatot is fejlesztett a vegán és vegetáriánus piacokat megcélozandó.
A márkaérték a felmérést végző Brand Finance értelmezésében az a nettó gazdasági haszon, amelyet a márka tulajdonosa érhet el a márka nyílt piacon való licenszbe adásakor.
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával méri a Pepsi termékei édességét
A Pepsi legújabb „The Sweetest” névre keresztelt kampányában egy mesterséges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >