Tovább terjeszkedne Magyarországon a Pizza Hut
Bár a vendéglátóipart megtépázta a világjárvány, a Pizza Hutnak mégis sikerült megerősödve átvészelni ezt az időszakot. Idén megnyílt az lánc első magyar franchise étterme, a cél pedig újabb és újabb egységek nyitása partneri franchise rendszerben.
„Az utóbbi években szignifikánsan átalakult a Pizza Hut üzletpolitikája, a járvány miatt a helyben fogyasztás helyett megerősödött a házhoz rendelés, most, 2023 végén ott tartunk, hogy a házhoz rendelés mértéke folyamatosan nő. Jelenleg 25 Pizza Hut étterem van Magyarországon, a terv pedig a folyamatos terjeszkedés franchise rendszerben.”
– mondta el Kozák Miklós, a Pizza Hut Magyarország igazgatója.
2023. júniusában, Szegeden nyitott meg az első partner franchise rendszerben működő Pizza Hut. A franchise program lényege, hogy az AmRest – a Pizza Hut éttermeket üzemeltető nagyvállalat – bevált üzleti modellt, stabil infrastrukturális hátteret, marketinget, dizájnt tud biztosítani a partnereknek. A Pizza Hut erre dedikált szakembere, Buka Péter franchise menedzserként folyamatosan a partnerek munkáját segíti, tréninget tart, tanácsot ad, hogy minden a márka előírásai szerint működjön és a megszokott minőséget tudják biztosítani a vendégeknek.
Azoknak éri meg egy ilyen partner franchise rendszerben pizzériát nyitni, akik egy jól ismert márkába szeretnének pénzt fektetni, nem akarnak a márkaismertségre költeni vagy nem szeretnének egy teljesen új koncepciót kitalálni.
„Egy világmárka erejét és bevált üzleti koncepciót kap a partnerünk, aki belevág egy Pizza Hut-étterem megnyitásába. Világszerte több, mint 100 országban, több, mint 19 000 ezer Pizza Hut étterem üzemel, mindegyik hasonlóan működik, folyamatos termékinnovációval, megbízható alapanyag-ellátottságal és biztos háttérrel. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy bevált üzleti modellel éttermet nyitni, mint önerőből kitalálni egy teljesen új koncepciót, majd azt megvalósítani. Ez egy folyamatosan fejlődő márka, a termékfejlesztés mellett, marketingspecialisák, trendeket, fogyasztói igényeket monitorozó szakemberek is gondoskodnak arról, hogy a Pizza Hut vezető márka maradjon – ez a franchise rendszerünk fontos hozzáadott értéke.”
– mondta el Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere.
Az AmRest a franchise étterem megnyitása után is segíti a partnereit. Harminc éves étteremüzemeltetési tapasztalattal a hátuk mögött, háttértámogatást, tréningeket, folyamatos tanácsadást biztosítanak az az új éttermek tulajdonosainak és alkalmazottainak is, és rugalmasan kezelik a tulajdonos igényeit az étterem kialakításától kezdve a kínálat meghatározásáig.
„Jelen pillanatban franchise rendszerben képzeljük el a növekedést. A vállalat hosszú távú tervei között szerepel a Pizza Hut-éttermek országos terjeszkedése, hiszen sokkal többet bírna el a piac. Jelenleg legalább 50 ezres lakosságú településeken nyitnánk új üzletet, de ez még változhat, talán a 30 ezer fős város is megfelelő lehet, mert fontos számunkra a márkalefedettség és a jó elérhetőség országszerte.” – mondta Kozák Miklós.
Kapcsolódó cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Mindenütt pizzát látok – A nap képe
Pizzamániás amerikai fotóművész agymenése képekben. Jó az anyag!
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >