Tovább terjeszkedne Magyarországon a Pizza Hut
Bár a vendéglátóipart megtépázta a világjárvány, a Pizza Hutnak mégis sikerült megerősödve átvészelni ezt az időszakot. Idén megnyílt az lánc első magyar franchise étterme, a cél pedig újabb és újabb egységek nyitása partneri franchise rendszerben.
„Az utóbbi években szignifikánsan átalakult a Pizza Hut üzletpolitikája, a járvány miatt a helyben fogyasztás helyett megerősödött a házhoz rendelés, most, 2023 végén ott tartunk, hogy a házhoz rendelés mértéke folyamatosan nő. Jelenleg 25 Pizza Hut étterem van Magyarországon, a terv pedig a folyamatos terjeszkedés franchise rendszerben.”
– mondta el Kozák Miklós, a Pizza Hut Magyarország igazgatója.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/Kepernyofoto-2023-12-17-10.26.22.png)
Kozák Miklós
2023. júniusában, Szegeden nyitott meg az első partner franchise rendszerben működő Pizza Hut. A franchise program lényege, hogy az AmRest – a Pizza Hut éttermeket üzemeltető nagyvállalat – bevált üzleti modellt, stabil infrastrukturális hátteret, marketinget, dizájnt tud biztosítani a partnereknek. A Pizza Hut erre dedikált szakembere, Buka Péter franchise menedzserként folyamatosan a partnerek munkáját segíti, tréninget tart, tanácsot ad, hogy minden a márka előírásai szerint működjön és a megszokott minőséget tudják biztosítani a vendégeknek.
Azoknak éri meg egy ilyen partner franchise rendszerben pizzériát nyitni, akik egy jól ismert márkába szeretnének pénzt fektetni, nem akarnak a márkaismertségre költeni vagy nem szeretnének egy teljesen új koncepciót kitalálni.
„Egy világmárka erejét és bevált üzleti koncepciót kap a partnerünk, aki belevág egy Pizza Hut-étterem megnyitásába. Világszerte több, mint 100 országban, több, mint 19 000 ezer Pizza Hut étterem üzemel, mindegyik hasonlóan működik, folyamatos termékinnovációval, megbízható alapanyag-ellátottságal és biztos háttérrel. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb egy bevált üzleti modellel éttermet nyitni, mint önerőből kitalálni egy teljesen új koncepciót, majd azt megvalósítani. Ez egy folyamatosan fejlődő márka, a termékfejlesztés mellett, marketingspecialisák, trendeket, fogyasztói igényeket monitorozó szakemberek is gondoskodnak arról, hogy a Pizza Hut vezető márka maradjon – ez a franchise rendszerünk fontos hozzáadott értéke.”
– mondta el Buka Péter, a Pizza Hut franchise menedzsere.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/Kepernyofoto-2023-12-17-10.26.13.png)
Buka Péter
Az AmRest a franchise étterem megnyitása után is segíti a partnereit. Harminc éves étteremüzemeltetési tapasztalattal a hátuk mögött, háttértámogatást, tréningeket, folyamatos tanácsadást biztosítanak az az új éttermek tulajdonosainak és alkalmazottainak is, és rugalmasan kezelik a tulajdonos igényeit az étterem kialakításától kezdve a kínálat meghatározásáig.
„Jelen pillanatban franchise rendszerben képzeljük el a növekedést. A vállalat hosszú távú tervei között szerepel a Pizza Hut-éttermek országos terjeszkedése, hiszen sokkal többet bírna el a piac. Jelenleg legalább 50 ezres lakosságú településeken nyitnánk új üzletet, de ez még változhat, talán a 30 ezer fős város is megfelelő lehet, mert fontos számunkra a márkalefedettség és a jó elérhetőség országszerte.” – mondta Kozák Miklós.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa
Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai…
Tovább olvasom >Egyre egységesebb, összehangoltabb a Reál
2023-ban a Reálnál folytatódott a már előző évben megkezdett strukturális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >