Tovább terjeszkedik Kínában a SPAR Shandong
Két új üzlettel bővült a Kínában első üzletét 2005-ben megnyitó SPAR Shandong portfóliója.
A Zhangjiakou városban nyílt hipermarket eladótere 11 000 négyzetméter, ahol a vásárlók click-and-collect rendszerben intézhetik a bevásárlást. A speciális függőpolcok és disztribúciós rendszer elősegíti, hogy a rendelések akár 30 perc alatt összekészíthetők legyenek. Az elektronikus polccímkék (ESL) révén az anyagköltség is alacsony szinten tartható, ugyanakkor vonzó vásárlási élmény kínálható a vásárlóknak.
Szintén decemberben nyílt Dongyingban a 2000 négyzetméteres eladóterű szupermarket, amelynek különlegessége az, hogy „farm-to-store” programja keretében 1500 helyi gazdaságból közvetlenül beszerzett zöldséget és gyümölcsöt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Nagynevű borszakértő a SPAR-nál
A SPAR Magyarország termékpalettáján kiemelt helyet kapnak a hazai pincészetek,…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >