Tovább terjeszkedik Kínában a SPAR Shandong
Két új üzlettel bővült a Kínában első üzletét 2005-ben megnyitó SPAR Shandong portfóliója.
A Zhangjiakou városban nyílt hipermarket eladótere 11 000 négyzetméter, ahol a vásárlók click-and-collect rendszerben intézhetik a bevásárlást. A speciális függőpolcok és disztribúciós rendszer elősegíti, hogy a rendelések akár 30 perc alatt összekészíthetők legyenek. Az elektronikus polccímkék (ESL) révén az anyagköltség is alacsony szinten tartható, ugyanakkor vonzó vásárlási élmény kínálható a vásárlóknak.
Szintén decemberben nyílt Dongyingban a 2000 négyzetméteres eladóterű szupermarket, amelynek különlegessége az, hogy „farm-to-store” programja keretében 1500 helyi gazdaságból közvetlenül beszerzett zöldséget és gyümölcsöt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Nehézségekbe ütközött a MyPrice (Mere) belgiumi terjeszkedése
A MyPrice orosz diszkontcég bejelentése, miszerint hamarosan megnyitja Belgiumban negyedik…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ember birka, amerről a kolomp szól, arra megy – Puskás Tamás színész, rendező a FutureTalks podcastban
A színházi világ gazdasági hátteréről, a családról és színészlét kihívásairól…
Tovább olvasom >Nemzetgazdasági szempontok
A Magyarországon működő, növényi alapú élelmiszereket gyártók és -forgalmazók érdekképviseleti…
Tovább olvasom >Húzzák magukkal az iparági trendek a hullámkartonszegmenst
A világ egyik vezető stratégiai tanácsadó és piackutató vállalata, az…
Tovább olvasom >