Tovább terjeszkedik Kínában a SPAR Shandong
Két új üzlettel bővült a Kínában első üzletét 2005-ben megnyitó SPAR Shandong portfóliója.
A Zhangjiakou városban nyílt hipermarket eladótere 11 000 négyzetméter, ahol a vásárlók click-and-collect rendszerben intézhetik a bevásárlást. A speciális függőpolcok és disztribúciós rendszer elősegíti, hogy a rendelések akár 30 perc alatt összekészíthetők legyenek. Az elektronikus polccímkék (ESL) révén az anyagköltség is alacsony szinten tartható, ugyanakkor vonzó vásárlási élmény kínálható a vásárlóknak.
Szintén decemberben nyílt Dongyingban a 2000 négyzetméteres eladóterű szupermarket, amelynek különlegessége az, hogy „farm-to-store” programja keretében 1500 helyi gazdaságból közvetlenül beszerzett zöldséget és gyümölcsöt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Indul az ünnepi szezon: 800 tonna virsli és 55 tonna hal érkezik a SPAR üzletekbe
Felkészült az idei ünnepekre a SPAR Magyarország: az üzletekbe mintegy…
Tovább olvasom >Új, innovatív kutyaeledel az INTERSPAR hipermarketek kínálatában
A SPAR Magyarország folyamatosan bővíti termékei körét és keresi azokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >