Tovább terjeszkedik Kínában a SPAR Shandong
Két új üzlettel bővült a Kínában első üzletét 2005-ben megnyitó SPAR Shandong portfóliója.
A Zhangjiakou városban nyílt hipermarket eladótere 11 000 négyzetméter, ahol a vásárlók click-and-collect rendszerben intézhetik a bevásárlást. A speciális függőpolcok és disztribúciós rendszer elősegíti, hogy a rendelések akár 30 perc alatt összekészíthetők legyenek. Az elektronikus polccímkék (ESL) révén az anyagköltség is alacsony szinten tartható, ugyanakkor vonzó vásárlási élmény kínálható a vásárlóknak.
Szintén decemberben nyílt Dongyingban a 2000 négyzetméteres eladóterű szupermarket, amelynek különlegessége az, hogy „farm-to-store” programja keretében 1500 helyi gazdaságból közvetlenül beszerzett zöldséget és gyümölcsöt kínál a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >