Tovább terjeszkedik a Decathlon Magyarországon
Újabb áruházat nyit Tatabányán szombaton a Decathlon, a Magyarországon piacvezető sportszeráruházlánc az év végéig további üzletek nyitását tervezi Sopronban és Budapesten.
A tatabányai ezer négyzetméteres üzlet berendezésére 100 millió forintot fordított a vállalat és 13 új munkahelyet létesített. Az újonnan épült áruházat bérli a társaság – mondta el Pósfai Gábor, a Decathlon ügyvezető igazgatója az MTI-nek. Hozzátette, hogy a vállalat 2016-ban csaknem egy milliárd forintot fordít új áruházakra és 120 új munkahelyet hoz létre.
Az áruházlánc néhány héttel ezelőtt nyitotta meg az első budapesti belvárosi üzletét, novemberben Sopronban, majd a fővárosban a Corvin Plaza bevásárlóközpontban nyitnak új egységeket. A jövőben további áruházakat terveznek azokon a megyeszékhelyeken, ahol a Decathlon még nincs jelen – ismertette a terveket az ügyvezető igazgató.
Tájékoztatása szerint az áruházban 30 sportág közel 60 ezer terméke található meg, illetve a kihelyezett terminálokon a vásárlók a cég bármely termékét megrendelhetik, majd az üzletben átvehetik.
A vállalat 2016 első 8 hónapjában 26 százalékkal ért el nagyobb forgalmat az előző év azonos időszakához képest, az év végére 44 milliárd forintos nettó árbevételre számítanak.
A Magyarországon közel 1300 embert foglalkoztató sportáruházlánc 2015-ben 34 milliárd forintos nettó árbevételével és 1,2 milliárd forintos adózás utáni nyereségével eddigi legsikeresebb évét zárta. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >