Tovább nőtt a Diego lakberendezési áruházlánc forgalma
A Diego lakberendezési áruházlánc 18,8 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 15 százalékkal többet az előző évinél, 2018-ra pedig a forgalom 12 százalékos növekedését várja a társaság – közölte a Diego Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. az MTI-vel.
A vállalat adózott nyeresége 2017-ben 384 millió forint volt a 2016-os 436 millió forint után.
Az 1992-ben alapított magyar központú társaság 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát.
A padlóburkoló szakkereskedőből lakberendezési áruházlánccá vált Diego hálózatához összesen 154 áruház tartozik, ebből 98 Magyarországon, 34 Romániában, 20 Szlovákiában és kettő Csehországban. Legutóbb ebben a hónapban nyílt új franchise üzlet a csehországi Brnoban. Az itt kialakított oktató- és raktárbázis révén ez lesz az ország továbbképzési központja, illetve innen látják el a meglévő és a továbbiakban nyíló csehországi franchise boltokat a társaság teljes kollekciójával – közölték.
A fejlesztési tervek szerint ez év végéig megnyílik a 100. Diego pont Magyarországon, és 2020-ra a jelenlegi 154-ről 200-ra nő a franchise rendszerben működő Diego üzletek száma.
A Diego központi telephelye és logisztikai központja Dabason van, 250-en dolgoznak a társaság saját alkalmazottaiként, illetve a logisztikai központban, emellett a magyarországi franchise hálózatban 600, a külföldi hálózatban 300 embernek adnak munkát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >