Tovább korlátozza a Waitrose az egyszer használatos műanyag zacskók használatát
A Waitrose célja évente 40 millió egyszer használatos műanyag zacskó kiiktatása házhozszállítási üzletágából. Ezzel egyidejűleg az egyenként 10 pennybe kerülő tartós szatyrokat is kivonta legnagyobb üzleteiből, és helyette 50 pennyért többször használatos szatyrokat kínál, melyek újrahasznosított anyagból készülnek, így teljes mértékben újrahasznosíthatók maguk is. A változás szeptember végén élesedett, amikortól újonnan lehetővé válik a házon belüli kiszállítás.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >