Tovább javult a kiskereskedelmi értékesítés Németországban
Februárban – a várakozásokra rácáfolva – nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Európa legnagyobb gazdaságában.
A januári 1,3 százalékos emelkedés után februárban 1,3 százalékkal tovább nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Németországban, noha az elemzők fél százalékos visszaesésre számítottak.
Éves bázison a kiskereskedelmi értékesítés 2 százalékkal emelkedett a januárban mért 0,9 százalék után, mely szintén túlszárnyalta a várt 0,8 százalékos növekedést. 2014. első két hónapját tekintve az értékesítés bővülése 1,5 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakában mértet. (Profitline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >