Tovább javult a kiskereskedelmi értékesítés Németországban
Februárban – a várakozásokra rácáfolva – nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Európa legnagyobb gazdaságában.
A januári 1,3 százalékos emelkedés után februárban 1,3 százalékkal tovább nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Németországban, noha az elemzők fél százalékos visszaesésre számítottak.
Éves bázison a kiskereskedelmi értékesítés 2 százalékkal emelkedett a januárban mért 0,9 százalék után, mely szintén túlszárnyalta a várt 0,8 százalékos növekedést. 2014. első két hónapját tekintve az értékesítés bővülése 1,5 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakában mértet. (Profitline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >