Tovább javult a kiskereskedelmi értékesítés Németországban
Februárban – a várakozásokra rácáfolva – nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Európa legnagyobb gazdaságában.
A januári 1,3 százalékos emelkedés után februárban 1,3 százalékkal tovább nőtt a kiskereskedelmi értékesítés Németországban, noha az elemzők fél százalékos visszaesésre számítottak.
Éves bázison a kiskereskedelmi értékesítés 2 százalékkal emelkedett a januárban mért 0,9 százalék után, mely szintén túlszárnyalta a várt 0,8 százalékos növekedést. 2014. első két hónapját tekintve az értékesítés bővülése 1,5 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakában mértet. (Profitline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >