Tovább hódítanak a PENNY saját márkás termékei

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 08. 24. 12:42

Gyökeresen megváltoztak az elmúlt időszakban a vásárlói szokások: a fogyasztói kosarak átalakulása a kiváló minőségű, de pénztárcabarát árakon kínált, saját márkás termékek felé tolta el a hangsúlyt. A PENNY esetében például a forgalom mintegy felét teszik ki a házon belüli fejlesztések. A vállalat ezekre a vásárlói igényekre reagálva bővíti a jövőben is termékkínálatát, amelynek már most is szerves részét képezik a hazai beszállítóktól származó, Magyar Termék védjeggyel ellátott – így kizárólag hazai gazdaságokból az üzletek polcaira, és onnan a PENNY-vásárlók kosarába kerülő – termékek.

Bővült a sajátmárkás termékek sora

A saját márkás PENNY-termékek az elmúlt időszakban nemcsak a vásárlók tetszését nyerték el, hanem számos szakmai díjban is részesültek. Az új köntösbe öltözött, Magyar Termék védjegyes tejtermékekből álló Sissy termékcsalád 100 grammos teavaja után az Aranykosár 8 tojásos csigatészta is kiérdemelte a Kiváló Magyar Élelmiszer Arany fokozatát. Emellett több rangos szakmai versenyen és termékteszten értek fel a dobogó csúcsára az üzletlánc különböző sajátmárkás húskészítményei, tésztái, tejtermékei, magvai vagy éppen bio és mentes termékei.

„A saját márkás termékeink ugyanolyan megbízható minőségűek, mint a gyártói márkás társaik, hiszen a velük szemben támasztott élelmiszerbiztonsági előírások megegyeznek. Árelőnyüket leginkább a kisebb fejlesztési és forgalomba hozatali költségeiknek köszönhetik. A kiváló alternatívát jelentő termékek sikere kézzel fogható, hiszen az üzletlánc forgalmának felét a saját védjeggyel ellátott árucikkek biztosítják. A szakmai elismerések mellett természetesen a fogyasztóink pozitív visszajelzései is kiemelten fontosak, hiszen éppen az ő véleményük alapján fejlesztjük tovább saját márkás választékunkat. A PENNY-nél munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy a fogyasztók igényeinek maximálisan megfelelve bővítsük a jól megszokott, kiváló minőségű, mégis kedvező árú saját márkás termékkínálatunkat”

– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.

A közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős üzletlánc kiemelt szívügyének tekinti a magyar származású élelmiszerek forgalmazását. A vállalat büszke arra, hogy az elmúlt években erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört sikerült kiépítenie, és a jövőben is azon dolgozik majd, hogy ez a kör tovább bővüljön.

Kapcsolódó cikkeink