Tovább hódítanak a PENNY saját márkás termékei
Gyökeresen megváltoztak az elmúlt időszakban a vásárlói szokások: a fogyasztói kosarak átalakulása a kiváló minőségű, de pénztárcabarát árakon kínált, saját márkás termékek felé tolta el a hangsúlyt. A PENNY esetében például a forgalom mintegy felét teszik ki a házon belüli fejlesztések. A vállalat ezekre a vásárlói igényekre reagálva bővíti a jövőben is termékkínálatát, amelynek már most is szerves részét képezik a hazai beszállítóktól származó, Magyar Termék védjeggyel ellátott – így kizárólag hazai gazdaságokból az üzletek polcaira, és onnan a PENNY-vásárlók kosarába kerülő – termékek.
A saját márkás PENNY-termékek az elmúlt időszakban nemcsak a vásárlók tetszését nyerték el, hanem számos szakmai díjban is részesültek. Az új köntösbe öltözött, Magyar Termék védjegyes tejtermékekből álló Sissy termékcsalád 100 grammos teavaja után az Aranykosár 8 tojásos csigatészta is kiérdemelte a Kiváló Magyar Élelmiszer Arany fokozatát. Emellett több rangos szakmai versenyen és termékteszten értek fel a dobogó csúcsára az üzletlánc különböző sajátmárkás húskészítményei, tésztái, tejtermékei, magvai vagy éppen bio és mentes termékei.
„A saját márkás termékeink ugyanolyan megbízható minőségűek, mint a gyártói márkás társaik, hiszen a velük szemben támasztott élelmiszerbiztonsági előírások megegyeznek. Árelőnyüket leginkább a kisebb fejlesztési és forgalomba hozatali költségeiknek köszönhetik. A kiváló alternatívát jelentő termékek sikere kézzel fogható, hiszen az üzletlánc forgalmának felét a saját védjeggyel ellátott árucikkek biztosítják. A szakmai elismerések mellett természetesen a fogyasztóink pozitív visszajelzései is kiemelten fontosak, hiszen éppen az ő véleményük alapján fejlesztjük tovább saját márkás választékunkat. A PENNY-nél munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy a fogyasztók igényeinek maximálisan megfelelve bővítsük a jól megszokott, kiváló minőségű, mégis kedvező árú saját márkás termékkínálatunkat”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős üzletlánc kiemelt szívügyének tekinti a magyar származású élelmiszerek forgalmazását. A vállalat büszke arra, hogy az elmúlt években erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört sikerült kiépítenie, és a jövőben is azon dolgozik majd, hogy ez a kör tovább bővüljön.
Kapcsolódó cikkeink
Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a…
Tovább olvasom >Budapest szívében nyitott üzletet a PENNY
A belváros egyik legforgalmasabb pontján, a Nyugati Pályaudvar közvetlen közelében…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY-üzletek nyitvatartása május első hetében
Május 1-jén, szerdán a PENNY Magyarországon működő mind a 233…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >