Tovább fejleszti a K-Group mobil alkalmazását
A finn K-Group bejelentette, hogy fejleszti mobil alkalmazásának e-commerce lehetőségeit, mivel egyre erősödik az online retail szegmense.

Még könnyebb lesz az online rendelés
Jelenleg minden ötödik K-Group-vásárló az appon keresztül rendeli meg a vásárolni kívánt termékeket. A továbbfejlesztett K-Food app célja, hogy még könnyebbé teszi az online élelmiszervásárlást, ami gyors és kényelmes fogyasztói élményt biztosít.
A K-Food appnak már most egymillió regisztrált felhasználója van, ami azt jelenti, hogy a változtatás sok finn vásárlóhoz elér majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A fogyasztók többsége nincs tisztában az AI közreműködésével online vásárlás közben
A fogyasztók 71%-a nem veszi észre, hogy mesterséges intelligenciával (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára az árrésstop hatására
Az árréstop bevezetésének hatására érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára…
Tovább olvasom >3,6 milliárd forintot fordított új szupermarket építésére a SPAR Szentendrén
Mintegy 3,6 milliárd forintos saját forrásból elkészült az ország legújabb…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >