Tovább fejleszti a K-Group mobil alkalmazását
A finn K-Group bejelentette, hogy fejleszti mobil alkalmazásának e-commerce lehetőségeit, mivel egyre erősödik az online retail szegmense.

Még könnyebb lesz az online rendelés
Jelenleg minden ötödik K-Group-vásárló az appon keresztül rendeli meg a vásárolni kívánt termékeket. A továbbfejlesztett K-Food app célja, hogy még könnyebbé teszi az online élelmiszervásárlást, ami gyors és kényelmes fogyasztói élményt biztosít.
A K-Food appnak már most egymillió regisztrált felhasználója van, ami azt jelenti, hogy a változtatás sok finn vásárlóhoz elér majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont az online vásárlás során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >GVH: online vásárlásnál mindenki csak megbízható webáruházból rendeljen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lassú weboldal, rossz dizájn, gyenge biztonság – ezeken bukik az online vásárlás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nőtt a Tesco forgalma a pénzügyi év első felében, javult a közép-európai üzletág értékesítése is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Brutális, váratlan adóemelés: nyílt levélben tiltakozik a miniszternél a nyomdaipar
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >