Tovább fejleszti a K-Group mobil alkalmazását
A finn K-Group bejelentette, hogy fejleszti mobil alkalmazásának e-commerce lehetőségeit, mivel egyre erősödik az online retail szegmense.

Még könnyebb lesz az online rendelés
Jelenleg minden ötödik K-Group-vásárló az appon keresztül rendeli meg a vásárolni kívánt termékeket. A továbbfejlesztett K-Food app célja, hogy még könnyebbé teszi az online élelmiszervásárlást, ami gyors és kényelmes fogyasztói élményt biztosít.
A K-Food appnak már most egymillió regisztrált felhasználója van, ami azt jelenti, hogy a változtatás sok finn vásárlóhoz elér majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >A fogyasztók többsége nincs tisztában az AI közreműködésével online vásárlás közben
A fogyasztók 71%-a nem veszi észre, hogy mesterséges intelligenciával (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >