Tovább fejleszti a K-Group mobil alkalmazását
A finn K-Group bejelentette, hogy fejleszti mobil alkalmazásának e-commerce lehetőségeit, mivel egyre erősödik az online retail szegmense.
Jelenleg minden ötödik K-Group-vásárló az appon keresztül rendeli meg a vásárolni kívánt termékeket. A továbbfejlesztett K-Food app célja, hogy még könnyebbé teszi az online élelmiszervásárlást, ami gyors és kényelmes fogyasztói élményt biztosít.
A K-Food appnak már most egymillió regisztrált felhasználója van, ami azt jelenti, hogy a változtatás sok finn vásárlóhoz elér majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztók többsége nincs tisztában az AI közreműködésével online vásárlás közben
A fogyasztók 71%-a nem veszi észre, hogy mesterséges intelligenciával (AI)…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >Karácsonyi roham: duplájára nő a csomagforgalom az ünnepek alatt
Az év végi ünnepi időszakban az online rendelésekkel kapcsolatos csomagforgalom…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >