Tovább fejleszti a K-Group mobil alkalmazását
A finn K-Group bejelentette, hogy fejleszti mobil alkalmazásának e-commerce lehetőségeit, mivel egyre erősödik az online retail szegmense.

Még könnyebb lesz az online rendelés
Jelenleg minden ötödik K-Group-vásárló az appon keresztül rendeli meg a vásárolni kívánt termékeket. A továbbfejlesztett K-Food app célja, hogy még könnyebbé teszi az online élelmiszervásárlást, ami gyors és kényelmes fogyasztói élményt biztosít.
A K-Food appnak már most egymillió regisztrált felhasználója van, ami azt jelenti, hogy a változtatás sok finn vásárlóhoz elér majd.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Több mint 5,2 milliárd forintot fektetett az árak csökkentésébe az IKEA Magyarország a 2024-es pénzügyi évben a megfizethetőség jegyében
A 2024-es pénzügyi évben az IKEA Magyarország közel 12 millió…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >