Tovább erősíti budapesti jelenlétét az AutoWallis Csoport
Megnyitotta első fővárosi Renault és Dacia kereskedését az AutoWallis Csoport. A portugál Salvador Caetano Csoporttal közösen üzemeltetett ferencvárosi bemutatóterem és szervizpont támogatja a közép-kelet-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójának további növekedését. Megnyitásával párhuzamosan az AutoWallis márkakereskedés 200 új Renault Clio gépkocsit értékesít az AutoWallis tulajdonában lévő wigo carsharing számára, kihasználva a Csoport által biztosított egyedi szinergiákat.
Tovább erősít a magyar gépjármű-kiskereskedelem terén a 16 országban jelenlévő AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen megnyitotta első budapesti Renault és Dacia márkakereskedését. A Renault AutoWallis és Dacia AutoWallis néven megnyitott autókereskedés a főváros egyik legfrekventáltabb kerületében, a ferencvárosi Könyves Kálmán körúton található. A több mint 2 ezer négyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatótermek mellett egy 15 állásos szerviz is helyet kapott. A lépés megfelel az AutoWallis stratégiai céljának, mely szerint az organikus bővülés és akvizíciók mellett üzletfejlesztés útján is tovább kíván növekedni, valamint kihasználja a Csoporton belüli egyedi szinergialehetőségeket. Ezekre jó példa, hogy a most megnyílt kereskedés egyik első flottaértékesítése az AutoWallis Csoport tulajdonában lévő wigo carsharing részére biztosított 200 új Renault Clio gépkocsi. A wigo flottába kerülő járműveket a legmagasabb ügyfélélmény biztosítása érdekében, a felhasználói igényekre reagálva választotta az autómegosztó szolgáltató, mert az új Clio modellek megtestesítik mindazt, amit a wigo ügyfelei egy városi kisautótól elvárnak. A wigo felirattal ellátott Cliok október végétől lesznek elérhetőek Budapesten a wigo carsharing flottájában.
Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának vezetője elmondta: az új kereskedés megnyitása fontos mérföldkő a Csoport magyarországi tevékenységében, mivel a budapesti újautó-piacon a vidékihez képest a Dacia és Renault modellek esetében nagyobb növekedési potenciál van, valamint mivel ezen gépjárművek mintegy felét a fővárosban értékesítik, és a flottabeszerzésekről is jellemzően itt döntenek. A saját tulajdonban lévő autómegosztó részére történt értékesítés jól mutatja az AutoWallis azon célkitűzésének sikerét, amely szerint a wigo márka tavalyi bevezetése számos szinergiát biztosíthat a csoport tagjai között. Ennek megfelelően az AutoWallis üzletágai közötti együttműködés tovább javítja a vállalat hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább pörög az AutoWallis gépjármű-értékesítése
Közel 20 százalékkal növelte újgépjármű-eladásait az AutoWallis Csoport Kiskereskedelmi Üzletága…
Tovább olvasom >Publikálta ESG stratégiáját az AutoWallis
Közzétette ESG stratégiáját az AutoWallis Csoport, melyben a magyar tőzsde…
Tovább olvasom >Tovább dübörög az AutoWallis kiskereskedelmi értékesítése
Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Agrárminisztérium: a gazdák nem akadályai, hanem partnerei a zöld átállásnak
Az európai gazdákra nem akadályként, hanem nélkülözhetetlen partnerként kell tekinteni…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >Hasznos funkcióval bővült a Nébih növényvédő szer-keresője
Nagy segítséget nyújthat a támogatást igénylő gazdálkodóknak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >