Tovább erősíti budapesti jelenlétét az AutoWallis Csoport
Megnyitotta első fővárosi Renault és Dacia kereskedését az AutoWallis Csoport. A portugál Salvador Caetano Csoporttal közösen üzemeltetett ferencvárosi bemutatóterem és szervizpont támogatja a közép-kelet-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójának további növekedését. Megnyitásával párhuzamosan az AutoWallis márkakereskedés 200 új Renault Clio gépkocsit értékesít az AutoWallis tulajdonában lévő wigo carsharing számára, kihasználva a Csoport által biztosított egyedi szinergiákat.
Tovább erősít a magyar gépjármű-kiskereskedelem terén a 16 országban jelenlévő AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen megnyitotta első budapesti Renault és Dacia márkakereskedését. A Renault AutoWallis és Dacia AutoWallis néven megnyitott autókereskedés a főváros egyik legfrekventáltabb kerületében, a ferencvárosi Könyves Kálmán körúton található. A több mint 2 ezer négyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatótermek mellett egy 15 állásos szerviz is helyet kapott. A lépés megfelel az AutoWallis stratégiai céljának, mely szerint az organikus bővülés és akvizíciók mellett üzletfejlesztés útján is tovább kíván növekedni, valamint kihasználja a Csoporton belüli egyedi szinergialehetőségeket. Ezekre jó példa, hogy a most megnyílt kereskedés egyik első flottaértékesítése az AutoWallis Csoport tulajdonában lévő wigo carsharing részére biztosított 200 új Renault Clio gépkocsi. A wigo flottába kerülő járműveket a legmagasabb ügyfélélmény biztosítása érdekében, a felhasználói igényekre reagálva választotta az autómegosztó szolgáltató, mert az új Clio modellek megtestesítik mindazt, amit a wigo ügyfelei egy városi kisautótól elvárnak. A wigo felirattal ellátott Cliok október végétől lesznek elérhetőek Budapesten a wigo carsharing flottájában.
Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának vezetője elmondta: az új kereskedés megnyitása fontos mérföldkő a Csoport magyarországi tevékenységében, mivel a budapesti újautó-piacon a vidékihez képest a Dacia és Renault modellek esetében nagyobb növekedési potenciál van, valamint mivel ezen gépjárművek mintegy felét a fővárosban értékesítik, és a flottabeszerzésekről is jellemzően itt döntenek. A saját tulajdonban lévő autómegosztó részére történt értékesítés jól mutatja az AutoWallis azon célkitűzésének sikerét, amely szerint a wigo márka tavalyi bevezetése számos szinergiát biztosíthat a csoport tagjai között. Ennek megfelelően az AutoWallis üzletágai közötti együttműködés tovább javítja a vállalat hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkeink
Kínai márkával bővíti portfolióját az AutoWallis Csoport
Együttműködési megállapodást kötött az AutoWallis Csoport portugál partnerével, a Salvador…
Tovább olvasom >20 százalékkal nőtt az AutoWallis árbevétele az első negyedévben, aminek már közel a kétharmada külföldről származik
2025 első negyedévében az AutoWallis Csoport árbevétele 20%-kal, 107 milliárd…
Tovább olvasom >A nagyhaszongépjármű-piacon erősít az AutoWallis Csoport
Tovább erősíti cseh piaci jelenlétét az AutoWallis Csoport, miután megnyitotta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >