Tovább erősíti budapesti jelenlétét az AutoWallis Csoport
Megnyitotta első fővárosi Renault és Dacia kereskedését az AutoWallis Csoport. A portugál Salvador Caetano Csoporttal közösen üzemeltetett ferencvárosi bemutatóterem és szervizpont támogatja a közép-kelet-európai régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójának további növekedését. Megnyitásával párhuzamosan az AutoWallis márkakereskedés 200 új Renault Clio gépkocsit értékesít az AutoWallis tulajdonában lévő wigo carsharing számára, kihasználva a Csoport által biztosított egyedi szinergiákat.
Tovább erősít a magyar gépjármű-kiskereskedelem terén a 16 országban jelenlévő AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen megnyitotta első budapesti Renault és Dacia márkakereskedését. A Renault AutoWallis és Dacia AutoWallis néven megnyitott autókereskedés a főváros egyik legfrekventáltabb kerületében, a ferencvárosi Könyves Kálmán körúton található. A több mint 2 ezer négyzetméteres kereskedelmi- és szolgáltató központban a bemutatótermek mellett egy 15 állásos szerviz is helyet kapott. A lépés megfelel az AutoWallis stratégiai céljának, mely szerint az organikus bővülés és akvizíciók mellett üzletfejlesztés útján is tovább kíván növekedni, valamint kihasználja a Csoporton belüli egyedi szinergialehetőségeket. Ezekre jó példa, hogy a most megnyílt kereskedés egyik első flottaértékesítése az AutoWallis Csoport tulajdonában lévő wigo carsharing részére biztosított 200 új Renault Clio gépkocsi. A wigo flottába kerülő járműveket a legmagasabb ügyfélélmény biztosítása érdekében, a felhasználói igényekre reagálva választotta az autómegosztó szolgáltató, mert az új Clio modellek megtestesítik mindazt, amit a wigo ügyfelei egy városi kisautótól elvárnak. A wigo felirattal ellátott Cliok október végétől lesznek elérhetőek Budapesten a wigo carsharing flottájában.
Antal Péter, az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának vezetője elmondta: az új kereskedés megnyitása fontos mérföldkő a Csoport magyarországi tevékenységében, mivel a budapesti újautó-piacon a vidékihez képest a Dacia és Renault modellek esetében nagyobb növekedési potenciál van, valamint mivel ezen gépjárművek mintegy felét a fővárosban értékesítik, és a flottabeszerzésekről is jellemzően itt döntenek. A saját tulajdonban lévő autómegosztó részére történt értékesítés jól mutatja az AutoWallis azon célkitűzésének sikerét, amely szerint a wigo márka tavalyi bevezetése számos szinergiát biztosíthat a csoport tagjai között. Ennek megfelelően az AutoWallis üzletágai közötti együttműködés tovább javítja a vállalat hatékonyságát.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább pörög az AutoWallis gépjármű-értékesítése
Közel 20 százalékkal növelte újgépjármű-eladásait az AutoWallis Csoport Kiskereskedelmi Üzletága…
Tovább olvasom >Publikálta ESG stratégiáját az AutoWallis
Közzétette ESG stratégiáját az AutoWallis Csoport, melyben a magyar tőzsde…
Tovább olvasom >Tovább dübörög az AutoWallis kiskereskedelmi értékesítése
Továbbra is piaci átlag felett dübörög az AutoWallis Kiskereskedelmi Üzletágának…
Tovább olvasom >További cikkeink
A visszaszámlálás elkezdődött, egy hónap múlva itt a Black Friday
Bár a hivatalos Black Friday csak egy hónap múlva, november…
Tovább olvasom >Közösen kell cselekednünk a biológiai sokféleség megőrzéséért
Az elmúlt tizenöt évben Magyarország példátlan mértékű természetvédelmi beruházásokat hajtott…
Tovább olvasom >Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >