Tovább bővült a Szallas.hu portfóliója
A Szallas.hu felvásárolta a kedvezményes utazásokat kínáló Maiutazás.hu csoportot és a külföldi utazásokban erős Utazok.hu Kft.-t, a tranzakciónak köszönhetően a külföldi utazási tevékenység bővítése mellett élménycsomagok értékesítésével is kiegészül a szállásfoglaló portál kínálata – közölte a Szallas.hu az MTI-vel.
Az akvizíciót már a Gazdasági Versenyhivatal is engedélyezte, a tranzakció augusztus 1-jén zárult. A teljes integráció 2020 végére várható.
A mostani felvásárlást a tulajdonosok (OTP Digitális Magántőkealap és PortfoLion Regionális Magántőke Alap) tőkeemeléséből és saját forrásból finanszírozta a Szallas.hu cégcsoport.
A befektetési alapokon keresztül az OTP Bank és az Eximbank többségi tulajdonában álló Szallas.hu 140 munkavállalót foglalkoztat, az állománya az akvizíció következtében 26 emberrel bővült, csoportszinten pedig 275 munkatárssal dolgoznak már 5 régiós országban.
A felvásárlás jelentőségét mutatja, hogy a Maiutazás.hu csoport, amely magába foglalja a Maiutazás.hu, Hotelkupon.hu, Foglaljvelunk.hu és a PihiPakk.hu oldalakat, 2018-ban 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el, ami a Szallas.hu 4,2 milliárd forintos árbevételének csaknem fele.
A közlemény idézte Szigetvári Józsefet, a Szallas.hu vezérigazgatóját, aki kifejtette, a megvásárolt cégcsoport megbízható utazási irodai háttere komoly lehetőség a cég számára, hiszen így még jobb minőségű szolgáltatást, kedvezőbb árakat és garanciákat is tudnak biztosítani a külföldi úti cél iránt érdeklődő vendégeik számára. A Szallas.hu arra törekszik, hogy 2020-tól az utazási irodai tevékenység is erős pillére legyen a cégcsoportnak. A cégcsoport nyitott további terjeszkedésre, monitorozzák, elemzik a magyarországi és a közép-európai piacot is – tette hozzá a társaság vezérigazgatója.
A tervek szerint az Utazok.hu Kft., mint külföldi utazásszervező, a jövőben is megmarad önálló cégként. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A csökkenő rendelésszám ellenére is bizakodó a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway2025 első negyedévében csökkenő rendelésszámokról és az…
Tovább olvasom >Szallas.hu: a hazai vendégek többnyire 1-2 éjszakás foglalással utaztak belföldön az első negyedévben
Hosszú hétvége híján főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >