Tovább bővült a Szallas.hu portfóliója
A Szallas.hu felvásárolta a kedvezményes utazásokat kínáló Maiutazás.hu csoportot és a külföldi utazásokban erős Utazok.hu Kft.-t, a tranzakciónak köszönhetően a külföldi utazási tevékenység bővítése mellett élménycsomagok értékesítésével is kiegészül a szállásfoglaló portál kínálata – közölte a Szallas.hu az MTI-vel.
Az akvizíciót már a Gazdasági Versenyhivatal is engedélyezte, a tranzakció augusztus 1-jén zárult. A teljes integráció 2020 végére várható.
A mostani felvásárlást a tulajdonosok (OTP Digitális Magántőkealap és PortfoLion Regionális Magántőke Alap) tőkeemeléséből és saját forrásból finanszírozta a Szallas.hu cégcsoport.
A befektetési alapokon keresztül az OTP Bank és az Eximbank többségi tulajdonában álló Szallas.hu 140 munkavállalót foglalkoztat, az állománya az akvizíció következtében 26 emberrel bővült, csoportszinten pedig 275 munkatárssal dolgoznak már 5 régiós országban.
A felvásárlás jelentőségét mutatja, hogy a Maiutazás.hu csoport, amely magába foglalja a Maiutazás.hu, Hotelkupon.hu, Foglaljvelunk.hu és a PihiPakk.hu oldalakat, 2018-ban 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el, ami a Szallas.hu 4,2 milliárd forintos árbevételének csaknem fele.
A közlemény idézte Szigetvári Józsefet, a Szallas.hu vezérigazgatóját, aki kifejtette, a megvásárolt cégcsoport megbízható utazási irodai háttere komoly lehetőség a cég számára, hiszen így még jobb minőségű szolgáltatást, kedvezőbb árakat és garanciákat is tudnak biztosítani a külföldi úti cél iránt érdeklődő vendégeik számára. A Szallas.hu arra törekszik, hogy 2020-tól az utazási irodai tevékenység is erős pillére legyen a cégcsoportnak. A cégcsoport nyitott további terjeszkedésre, monitorozzák, elemzik a magyarországi és a közép-európai piacot is – tette hozzá a társaság vezérigazgatója.
A tervek szerint az Utazok.hu Kft., mint külföldi utazásszervező, a jövőben is megmarad önálló cégként. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Szallas.hu: tömegek indulnak útnak az őszi szünetben
Az október 26. és november 3. közötti őszi szünet időpontjai…
Tovább olvasom >Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof…
Tovább olvasom >Új kihívások várnak a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózatára
A 7-Eleven, a világ legnagyobb kiskereskedelmi bolthálózata, több mint 84…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >