Tovább bővült a PENNY magyarországi bolthálózata
Budapest XIX. kerületében, az Üllői úti Remíz üzletház területén nyitotta meg a legújabb és legnagyobb alapterületű, sorban 229. áruházának kapuit a PENNY. A vállalat folyamatos magyarországi fejlődésének következő mérföldköve elsősorban a pestszentlőrinci és kispesti lakók vásárlását könnyíti meg, és 25 fő részére biztosít stabil munkalehetőséget.

Pestszentlőrinc és Kispest határán nyílt meg az üzletlánc eddigi legnagyobb alapterületű üzlete
Az Üllői úti üzletház közel 2000 négyzetméteres területén 2023 márciusában kezdődtek meg a munkálatok, az árusítótér több mint 1300 négyzetméternyi területével az ország legnagyobb PENNY áruháza nyílt meg, amely 25 fő számára teremtett új munkahelyet.
Követve a vállalatcsoport klímastratégiai tervét, az üzlettérben található valamennyi hűtő üvegajtós kivitelű és klímasemleges hűtőközeggel működik, valamint az új egység teljes területén LED-világítást használnak. A PENNY legújabb üzlethelyiségének átalakításánál figyelembe vették a helyi vásárlói igényeket is, ennek eredményeként a korábban itt működő üzlet hentespultját is megtartották. A hagyományos kasszák mellett pedig önkiszolgáló egységeket is telepítettek, hogy gyorsabban és hatékonyabban tudják kiszolgálni a vásárlókat.
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan helyen nyithattunk új üzletet, ami kiemelten fontos a környék lakói számára, hiszen a korábbi, néhány hónapja bezárt kereskedelmi egység hiányát szinte mindenki megérezte. Hazai fejlesztéseink természetesen ezzel nem értek véget, hiszen a PENNY-nél folyamatosan azért dolgozunk, hogy egyre több emberhez jussunk el kiváló minőségű és kedvező árú termékeinkkel. Ennek érdekében a közeljövőben további új üzletek nyitását és újabb munkahelyek létesítését tervezzük”
– mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A PENNY 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre
A PENNY Magyarország 2025-ben 3,5 milliárd forintot fordít béremelésre, amelynek…
Tovább olvasom >100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is folytatódnak az élelmiszeripari beruházások
Stratégiai fontosságú ágazatként tekint a kormány az élelmiszeriparra, amelynek teljesítménye…
Tovább olvasom >