Tovább bővül az Albert Heijn és a BP együttműködése Hollandiában
Az Ahold-Delhaize csoporthoz tartozó Albert Heijn és a BP olajipari vállalat együttműködésének jelentős bővítéséről állapodott meg. Ennek értelmében az elkövetkező években az AH-To-Go kényelmi üzletek 100 üzemanyagtöltő állomáson várják a vásárlókat. A jelenleg 10 üzletet további 14 egészíti ki még az idei évben, melyet 2022-ben újabb 80 üzlet nyitása követ.
Az üzletek kínálata teljes mértékben az utazók igényeihez igazodik – így széles választékban kapható friss étel és ital helyben fogyasztásra és elvitelre egyaránt.
Az együttműködést egy 2016 óta tartó kísérleti projekt előzte meg.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >