Tovább bővül az Albert Heijn és a BP együttműködése Hollandiában
Az Ahold-Delhaize csoporthoz tartozó Albert Heijn és a BP olajipari vállalat együttműködésének jelentős bővítéséről állapodott meg. Ennek értelmében az elkövetkező években az AH-To-Go kényelmi üzletek 100 üzemanyagtöltő állomáson várják a vásárlókat. A jelenleg 10 üzletet további 14 egészíti ki még az idei évben, melyet 2022-ben újabb 80 üzlet nyitása követ.
Az üzletek kínálata teljes mértékben az utazók igényeihez igazodik – így széles választékban kapható friss étel és ital helyben fogyasztásra és elvitelre egyaránt.
Az együttműködést egy 2016 óta tartó kísérleti projekt előzte meg.
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Átfogó fizetésiterminál-megoldás elektromos járművek töltéséhez Európában
A Mastercard és a Last Mile Solutions azzal a céllal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >