Tovább bővíti bolthálózatát az EcoFamily
Tovább bővíti 58 boltból álló hálózatát az EcoFamily kiskereskedelmi lánc, az idén öt új üzletet nyitnak – közölte az üzemeltető Napcsillag Kft. az MTI-vel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/04/pexels-karolina-grabowska-4968391.jpg)
Bővül a webshop és a fizikai boltok száma is nő
Az EcoFamily üzleteiben és webshopján a háztartások számára szükséges tartós élelmiszerek, vegyiáruk és drogériai termékek kaphatók.
Az ajkai székhelyű, 2004-ben alapított magyar tulajdonú társaság tájékoztatása szerint már csaknem 1300 dolgozónak adnak munkát. A terjeszkedés és a meglévő boltok fejlesztése miatt folyamatosak a toborzások, a felvételek, főleg azokban a térségekben, ahol az új üzletek telepítéséről döntött a cég. Ebben az évben Sátoraljaújhelyen, Miskolcon, Győrben, Bicskén és Székesfehérváron nyílik új EcoFamily bolt.
Az EcoFamily idén januárban a teljes hálózatára vonatkozóan, pozíciótól függetlenül átlagosan 20 százalékos bérfejlesztést hajtott végre. Minden juttatást összegezve egy eladó-pénztáros akár bruttó 495 ezer forintos havi jövedelemmel is számolhat. Raktárosként bruttó 490, biztonsági őrként bruttó 527, míg műszakvezetőként akár bruttó 587 ezer forintos fizetési csomagot is elérhetnek a munkavállalók – közölték.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Napcsillag Kft. nettó értékesítési árbevétele 54,8 milliárd forint, adózott eredménye 3,2 milliárd forint volt 2021-ben, a 2020-ban elért 49,4 milliárd forintos nettó árbevétel és 2,8 milliárd forintos adózott eredmény után.
Kapcsolódó cikkeink
ecofamily – több mint üzlet, Érzés
Magyar tulajdonú üzlethálózatunk 2024-ben ünnepli alapításának 20. évfordulóját. Az elmúlt…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2023. évi kereskedelmi toplistája
Maradt a Lidl, SPAR, Tesco sorrend a dobogón, de van…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >