Tovább bővít Magyarországon az Alza cseh webáruház
Magyarországon 5 millió eurót fektet be az Alza cseh webáruház, és tervei szerint jövőre bekerül a három legnagyobb magyarországi e-kereskedő közé.
A cég csütörtöki közleménye szerint arra számít, hogy magyarországi árbevétele jövőre 10-15 milliárd forint lehet. Az Alza 2016-ban hozta létre magyarországi cégét, az Alza.hu Kft.-t, amely tavaly év végén megnyitotta első üzletét.
A nyilvános cégadatok szerint a kft. árbevétele tavaly alig több mint 10 millió forint volt, adózott eredménye 1,6 millió forintot tett ki, de ez nem tartalmazza az Alza teljes magyarországi forgalmát, amiről nem kívántak adatokat közölni.
A jövő évi bővülést a társaság szerint elősegítheti csütörtökön megnyitott budapesti bemutatóterme is.
Az 1994-ben alapított Alza Csehország piacvezető e-kereskedője, Közép-Európa legnagyobb webáruházai közé tartozik. 2016-ban nettó árbevétele 643,97 millió euró volt, 6 millió rendelést teljesített. A cég bevétele 2015-ben 529 millió euró volt, ennek mintegy 4 százaléka volt a nyereség.
A cég az Európai Unió 28 országába szállít, mintegy 130 000 terméket forgalmaz a legújabb műszaki cikkektől és játékoktól a kozmetikai termékeken át az online megvásárolható Tesla gépjárművekig. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Új játékosok, új stratégiák
Az e-kereskedelem rohamos fejlődése nagymértékben átalakította az FMCG-piacot, különösen a…
Tovább olvasom >Az Alza magyarországi piacvezető ambíciói és a hagyományos boltok felé történő visszarendeződés
Forrás Ákos, az Alza magyarországi country managere a Pénzcentrumnak adott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >