Torkos online piactér
A vendégeknek már nem értékesíthető éttermi ételek felhasználása csökkenti a veszteségeket és csökkenti élelmiszerhulladék-mennyiséget! Erre az elvre épül a foodfinder.hu online piactér, ahol rendkívül kedvezményes áron lehet ételeket menteni a csatlakozó budapesti vendéglátó partnerektől.
– Minden adag megmentett étel nemcsak megtakarítást jelent, de a fenntartható fogyasztásra is ösztönöz – hívják fel a figyelmet az alapítók, Kovács Áron és Máté Marco, akik külföldi minta alapján 2019 őszén indították vállalkozásukat. Február elejéig 12 partnert tarthattak hivatalosan számon, de már akkor félszáznál is több vendéglátóhely jelezte csatlakozási szándékát. Úgy vélik, 100 partner felett, 1000 aktív vásárlóval számolva már rentábilissá válhat a vállalkozás. Elsődleges célcsoportként a fiatal felnőttekre tekintenek, de a felhasználók körébe bárki tartozhat, reményeik szerint később országos szinten is. Az ajánlatokat többnyire zárás előtt 2-3 órával szoktak megosztani a felületen, 17.00–20.00 óra között érdemes leginkább figyelni a piacteret. À la carte éttermek, szállodák inkább mentőövként használják a szolgáltatást, csoportokkal foglalkozó étkeztetők szinte szükségszerűen. A minimum engedmény 40 százalék, de akad, aki ingyen felkínálja az ételt.
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Erőteljes online növekedést hozott az online piactér a Decathlonnak
A Decathlon online piactere jelentős lendületet adott a cég digitális…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >További cikkeink
Balatoni szállásárak 2025-ben: mérsékelt drágulás, de a főszezon még hozhat meglepetéseket
Ahogy közeledik a hosszú hétvége és az előszezon, egyre többen…
Tovább olvasom >NGM: a SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025 első negyedévében, mint tavaly
A SZÉP-kártya tulajdonosok közel 12 százalékkal többet költöttek kártyáikról 2025…
Tovább olvasom >Erős volt a turizmus első negyedéve – ágazati kitekintő
Bár márciusban 6%-kal elmaradt a turisztikai vendégforgalom a tavalyi szinttől,…
Tovább olvasom >