Töretlenül fejlődik a Kékkúti
Tavaly a Kékkúti Ásványvíz Zrt. összes ásványvízeladása meghaladta a 171 millió litert, áll a cég sajtóközleményében, amellyel 12 milliárd forint feletti forgalmat realizált.Az ásványvíz-palackozó cég 3 márkájával – Theodora, Nestlé Aquarel és Perrier – 2007-ben mennyiségben 15,8 százalékos, értékben 21,6 százalékos piaci részesedést ért el a Nielsen kumulált adatai szerint a kereskedelemben és a HoReCa-ban.
A folyamatosan változó fogyasztói trendekhez igazodva a palackozócég 2007-ben a Theodora és Nestlé Aquarel márkái-val belépett az ízesített ásványvizek piacára. A múlt év végén a cégvezetés az ízesített termékek kulcsmárkájának a Nestlé Aquarelt választotta, így a 2007-ben bevezetett Nestlé Aquarel eperízű üdítőital mellett 2008-ban barackízű szénsavmentes üdítőitallal bővíti a Nestlé Aquarel üdítőitalok kínálatát. Ezzel egy időben a társaság a Theodora ásványvízalapú ízesített üdítőitalok forgalmazását szünetelteti.
2008. március elsejétől a Kékkúti Ásványvíz Zrt. arany fokozatú támogatója a Magyar Vízilabda Szövetségnek. A szponzori megállapodás értelmében a magyar vízilabdasport 2010. év végéig élvezi a cég támogatását.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A legerősebb FMCG márkák 2025-ben is bizonyítottak – Itt vannak az idei Superbrands győztesek!
A legerősebb márkák nem merev struktúrák, hanem alakuló rendszerek, melyek…
Tovább olvasom >Stratégiai fókuszváltás: az Eisberg értékesíti közép-európai gyárait a Green Factory-nak
Az Eisberg, a Bell Food Group tagvállalata értékesíti lengyelországi, romániai…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >