Top 10 trend az iskolakezdési szezonra
Alig kezdődött el a nyári szünet, a szülők máris válogathatnak az iskolakezdési ajánlatokból, akciós katalógusokból, honlapokról, közösségi médián megosztott tippekből, mobiltelefonra érkező akciókból. Az NRF és a Bigreasearch (USA) közös kutatása (Back to School and College) a fogyasztói trendek tárháza, amelyből az amerikai kereskedők is ötleteket merítettek. Legjellemzőbb a „Költs, amire szükséges, spórolj, ahol lehet” irányzat, vagyis a szülők jobban megnézik a tavalyi felszerelést, ruházatot és csak olyasmit vesznek, amire tényleg szükség van, azt viszont igényesen, igazi értéket keresve pénzükért. Nem a legolcsóbb mellett döntenek, inkább a pluszt keresik, például laptophoz az egyéves garanciát vagy uzsonnás dobozhoz az ajándék termoszt választják. Közel 10 milliárd dollárt költenek el ilyenkor a kampuszlakók, így a boltok őket célzó promóciói is felerősödnek. A szülők előre feltöltött vásárlási kártyával is biztosítják csemetéjük élelmezését az USA-ban, így a prepaid kártyák forgalma látványosan megugrik ebben az időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >