Top 10 trend az iskolakezdési szezonra
Alig kezdődött el a nyári szünet, a szülők máris válogathatnak az iskolakezdési ajánlatokból, akciós katalógusokból, honlapokról, közösségi médián megosztott tippekből, mobiltelefonra érkező akciókból. Az NRF és a Bigreasearch (USA) közös kutatása (Back to School and College) a fogyasztói trendek tárháza, amelyből az amerikai kereskedők is ötleteket merítettek. Legjellemzőbb a „Költs, amire szükséges, spórolj, ahol lehet” irányzat, vagyis a szülők jobban megnézik a tavalyi felszerelést, ruházatot és csak olyasmit vesznek, amire tényleg szükség van, azt viszont igényesen, igazi értéket keresve pénzükért. Nem a legolcsóbb mellett döntenek, inkább a pluszt keresik, például laptophoz az egyéves garanciát vagy uzsonnás dobozhoz az ajándék termoszt választják. Közel 10 milliárd dollárt költenek el ilyenkor a kampuszlakók, így a boltok őket célzó promóciói is felerősödnek. A szülők előre feltöltött vásárlási kártyával is biztosítják csemetéjük élelmezését az USA-ban, így a prepaid kártyák forgalma látványosan megugrik ebben az időszakban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >