Töltsük együtt! – Üzeni a Soproni új kampányfilmjében
A Soproni legújabb reklámfilmjében az együtt töltött idő öröme és a társasági események felszabadult hangulata ragadja magával a közönséget. A márka üzenete egyszerű és jelentős: „Töltsük együtt”, hiszen talán mindennél nagyobb érték lehet, a rohanós hétköznapok ellenére leszervezett koccintós beszélgetés, egy megvalósult baráti találkozó vagy az egész nemzetet felölelő szurkolás.

Az együtt töltött pillanatok a kulcstéma
A Soproni társ lehet a minőségi, közös időtöltésben, függetlenül annak hosszától és módjától. Az egyik legautentikusabb hazai sörmárka legújabb filmjében és a további kommunikációjában is ezt igyekszik hangsúlyozni. Az új kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az együtt töltött pillanatok fontosságára, a kis dolgokban rejlő, nagy jelentőséggel bíró élmények lehetőségére. Nem számít, hogy sokan vagyunk, vagy kevesen, hogy a kedvenc hazai kerthelységünk teraszán beszélgetünk, vagy épp a magyar válogatott győztes gólját próbáljuk közös szurkolással segíteni. A lényeg, hogy mindezt együtt tesszük.
Az ACG Reklámügynökség által fejlesztett kampányban előtérbe kerülnek az élettel teli, közösen megélt pillanatok, az együtt töltött idő varázsa és a közösség ereje.
„A Soproni mindig is hitt a közösség erejében és abban, hogy az együtt töltött idő mindannyiunk életéhez hozzáad. Különösen fontosnak tartjuk ezt az üzenetet hangsúlyozni egy hosszú, otthon töltött időszak után. Tudjuk, hogy a sodró hétköznapokban nehezen vesszük rá magunkat megszervezni vagy ellátogatni egy baráti találkozóra, de úgy vélem, sokunknak ismerős az érzés, hogy amikor ott vagyunk, akkor már nagyon jó.”
– mondta el Németh Blanka, a Soproni márka menedzsere.
A 2023 májusában induló kampány integrált megközelítéssel kívánja kihasználni a médiumok sajátosságait, célul tűzve ki, hogy a lehető legtöbb emberhez eljusson az együtt töltött idő fontosságának üzenete és arra ösztönözze a fogyasztókat, hogy értékeljék és megéljék a közös pillanatokat.
A film és a klasszikus social media és PR megoldások mellett a márka kiemelt figyelmet fordít a május elején induló nyári promóciójára, amellyel nemcsak hangsúlyozzák a közös élmények fontosságát, de lehetőséget is teremtenek rá. A közel három hónapig tartó időszak alatt a résztvevők között naponta 10 tálca Sopronit pohárkészlettel, és hetente egy balatoni hétvégét sorsolnak ki, de az igazán szerencsések a fődíjat, a személyre szabott, saját fesztiváljukat is megnyerhetik.
„Büszkék vagyunk arra, hogy hosszú múltra visszatekintő magyar márkaként a Soproni 1895 óta igyekszik a fogyasztókat összehozni. Legújabb kampányunkkal ezt a törekvésünket szeretnénk megerősíteni és ha lehet, még magasabb szintre emelni”
– tette hozzá Perényi Katalin, a HEINEKEN Hungária Zrt. Marketing és kereskedelmi igazgatója.
Bízunk abban, hogy a kétéves elszigeteltség után idén nyáron újra baráti társaságok töltik meg a leghangulatosabb hazai helyeket, promóciónkkal pedig igyekszünk hozzájárulni ahhoz, hogy megmutassuk akár egy tálca sör mellett, akár egy balatoni hétvégén vagy épp a saját fesztiválunkon, de mindenképp szeretünk összejönni.”
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >