Töltőállomásokkal és Bizalomkártyával erősít az Auchan
A 2013-ban 324 milliárd forintos éves bruttó forgalmat elérő áruházlánc idei célja, hogy a szolnoki töltőállomás júniusi nyitását követően újabb 5 benzinkutat nyisson év végéig: így 19 áruház mellett már 17 kút szolgálja ki a lakosság igényeit. Az áruházlánc 2014. október 3-án Auchan Bizalomkártyát is indít, mellyel hűséges vásárlói számára nyújt újabb kedvezményeket a már megszokott diszkont árak mellett. Az idei évben közel 5 milliárd forint beruházásból csak a kúthálózat bővítésére 2,5 milliárd forintot fektet a vállalat, hazai vállalkozók megbízásával, ezáltal is erősítve a magyar gazdaságot. Az áruházlánc mostanra több mint 300 megváltozott munkaképességű kollégát foglalkoztat, példaértékkel más vállalatok, intézmények számára.
Az Auchan Magyarország éves bruttó forgalma elérte a 324 milliárd forintot 2013-ban, mely a 299,5 milliárd forintos, az előző évihez viszonyítva 8%-os fejlődést jelentett. Az Auchan a kezdetektől fogva hosszú távon tervezett Magyarországon, 16 éves története során 2013-ban zárta a vállalat az első évet, amikor beruházásait finanszírozni tudta az anyavállalat támogatása nélkül, azaz önfinanszírozó képessége pozitív lett. A tervek és a 2014. év eddigi eredményei alapján az idei évben is önfinanszírozó lesz a vállalat.
Az pedig, hogy rentábilis lesz-e 16 év után, az esetleges rendkívüli kiadások és az október-decemberi, kereskedelmi szempontból meghatározó időszak függvénye.
2014-ben a szolnoki töltőállomás júniusi nyitásával indította az áruházlánc a kúthálózat bővítését, ezt követően Fót, Szeged, Miskolc (második kút), Debrecen és Budaörs városokban is építi az újabb töltőállomásokat, a benzinkutak többségének építése előrehaladott állapotban tart, hogy év végéig át lehessen adni őket a lakosság számára. Az önkiszolgáló rendszerből fakadóan kedvező árú, minőségi üzemanyagot a vásárlók minden településen értékelik, a töltőállomások népszerűsége, forgalma hozzájárul a vállalat rentabilitási céljainak eléréséhez. A 2012-ben csatlakozott 7 áruház ebben az évben már felzárkózott a korábbi 12 áruházhoz, jól teljesítenek mind vásárlószám, forgalom és eladott termékszám tekintetében.
A 2014. október 3-án induló Auchan Bizalomkártya újabb bizonyítéka annak, hogy az Auchan Magyarország a lakosság, a vásárlók valódi igényeire kíván választ adni. A mindig kedvező, diszkont árakat kínáló kereskedelmi lánc ezúttal a hűséges vásárlóinak további kedvezményeket kínál. A regisztráció az interneten, vagy az áruházakban is történhet. A több mint 200 hétköznapi termékből álló bizalompontos kínálat havonta változik, az igényekhez igazodva. A hűségprogram nem csak a vásárlóknak, a beszállítóknak is jó lehetőség, hogy termékeiket előtérbe helyezhessék, esetleg új termék bevezetésénél használják hatékony eszközként. Az áruházlánc pedig a programnak köszönhetően még jobban meg kívánja ismerni a vásárlói szokásokat, hogy azokra megfelelő válaszokat tudjon adni. A vásárlók nyugodtak lehetnek: adataik biztonságban lesznek, az Auchan garantálja, hogy az adatkezelés a jogszabályoknak megfelelően történik.
A társadalom iránt elkötelezett kereskedelmi lánc 2013-ban minden áruházat felszerelt defibrillátorral, és minden áruház biztonsági, valamint vevőszolgálati munkatársai számára tartottak újraélesztési tréninget is, melyet idén októberben megismételnek. A vállalat 2013 végére több mint 200 megváltozott munkaképességű kollégát alkalmazott, ez a létszám ez év szeptemberében300 fölé emelkedett, 2014 végére pedig várhatóan 400 fő lesz. A vállalat célja, hogy a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásában példaként szolgáljon a többi vállalakozás, intézmény számára. 2018 év végére mintegy 1000 fő megváltozott munkaképességű kollégát kíván foglalkoztatni az áruházlánc.
„Ez az év rengeteg munkával telt eddig, és még csak most kezdődik az év végi, kereskedelmi szempontból igazán meghatározó időszak. 2014-ben ismételten önfinanszírozó lesz vállalatunk, és ha esetleges rendkívüli kiadások nem jönnek közbe, ez lehet az első rentábilis évünk. Sorra nyitjuk a lakossági igényeknek megfelelően a töltőállomásokat áruházaink mellett, legközelebb Fót, Miskolc, Szeged, Debrecen és Budaörs kerülhetnek sorra. Bízom benne, hogy a Bizalomkártya elindításával év végére már több százezer hűséges vásárlónk részesülhet kedvezményekben az áruházainkban megszokott, diszkont árakon túl, ezzel is hozzájárulhatunk a lakosság életminőségének javításához. A társadalomért tett célkitűzéseinkért is tovább dolgozunk, az év végére már 400 megváltozott munkaképességű kollégát tervezünk foglalkoztatni, ami munkatársaink mintegy 6 százalékát jelenti” – mondta el Dominique Ducoux vezérigazgató a 2014 év végi terveit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >