Tojáskereséssel és Star Wars-os csokitojással készül az Auchan húsvétra
Több mint egy millió csokifigurával és másfél millió csokitojással – köztük újdonságként Star Wars-os tojással is – várja vásárlóit az Auchan húsvét előtt. A szemfüles gyerekeknek április 8-án egy játék keretében ajándék csokitojásokat is hozhat a húsvét. A vásárlók számos sonkaféléből válogathatnak, amelyben a 900 Ft/kg-os kötözött lapocka éppúgy megtalálható, mint a különleges pármai szarvas- vagy marhasonka. Az Auchan tapasztalata szerint idén is sláger termék lesz a hagyományos fonott és foszlós kalács.
A vásárlók a minőségi, hagyományos sonkákat keresik
A húsvéti szezonban a hagyományokhoz híven ugrásszerűen megnő a kereslet a sonkák, a füstölt és füstölt-főtt termékek iránt. Az Auchan áruházak ezen termékek éves forgalmának közel harmadát bonyolítják ebben a néhány hétben, köztük 500-600 tonna füstölt terméket. A legjobban keresett termékek a kötözött sonka, a kötözött lapocka, a füstölt csülök és tarja, a hagyományos parasztsonka és a parasztlapocka.
A magyar vásárlóknak számít termékválasztáskor a termék kedvező ára, a felhasznált minőségi alapanyagok és a készítési mód is. Az áruházlánc húsvéti önkiszolgáló termékválasztékának több mint 70%-a, míg a csemege pultos kínálatának több mint 90%-a magyar beszállítótól származik, ez is sok vásárlónak fontos szempont. Egyre több vásárló fogyaszt szárnyast húsvétkor is, így a hagyományos sonkafélék baromfi változataiból is egyre szélesebb az ünnepi kínálat. Az Auchan egyre színesebb választékában minden vásárló megtalálhatja a pénztárcájához leginkább illő terméket, hiszen gyorspácolt hústermékeket már 1000 Ft/kg ár alatt, a hagyományos füstölésű termékek pedig már 2000 Ft/kg ár alatt is elérhetők. Az ínyenc vásárlóknak pedig különleges pármai szarvas- és marhasonkával készülnek az áruházak.
Star Wars-os csokitojás is lehet a locsolkodók jutalma
Édességek terén a minőségi tejcsokoládé nyúlfigurák és a tejcsokoládé tojások a slágertermékek, étcsokoládét kevesebben választanak. A piros csokitojás természetesen az idei ünnepnek is elengedhetetlen ajándéka, de különleges változatokat is találunk, idei újdonságok az ifjú locsolók kedvencei közül a Star Wars-os vagy MotoGP-s csokitojások. Csak csokitojásból több mint másfél milliót, egyéb csokifigurából további egy millió darabot értékesítenek az Auchan áruházak a húsvéti szezonban. Ami az árakat illeti, akár 25 Ft-tól is találhatunk húsvéti édességet a polcokon, míg a legdrágább csokifigurás ajándék több mint 7000 Ft-ba kerül.
Nagyobb tojás, klasszikus kalács és bejgli a húsvéti asztalon
A húsvéti bevásárláskor egyre többen keresik a nagyobb, M-es, valamint L-XL-es tojásokat, első sorban 10 db-os kiszerelésben. Tavaly közel 45 millió db tojást értékesítettek az Auchan magyarországi áruházaiban az ünnepet megelőző néhány napban, és most is hasonló forgalomra készül az áruházlánc.
Az ünnepi lakomák másik elengedhetetlen kelléke, a kalács, melyből széles, helyben készült kínálattal és szezonális különlegességekkel készül az Auchan. A hagyományos termékek közül a kakaós, mazsolás, illetve sós fonott és a foszlós kalácsot kedvelik különösen a vásárlók, a legnépszerűbb az 500 grammos kiszerelés. Ezen felül sok család várja a vendégeket ünnepi bejglivel, amely az Auchan áruházakban helyben, saját cukrászatban készül diós és mákos ízesítésben.
Kapcsolódó cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >