Többszörös Superbrands a CEWE
Magyarország vezető fotókidolgozással és fotókönyv készítéssel foglalkozó cége, a CEWE 2015-ben már 4. alkalommal nyerte el a Superbrands, és idén először a Business Superbrands címet.
A CEWE Fotókönyvet Magyarországon a megkérdezettek 57 százaléka ismeri, valamint a vevők több mint fele kedveli és tartja rokonszenvesnek – derült ki a Superbrands védjegy odaítélése során a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett 800 fős, országos reprezentatív fogyasztói kutatásból.
Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a márkák elismertségét és népszerűségét bizonyító címet odaítéli, és 4. alkalommal találták úgy, hogy a CEWE Fotókönyv márka kiérdemli a Superbrands jelzés használatát. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisában több mint százötvenezer olyan nemzeti védbejegyzés található, amely alapjául szolgál a magyarországi szupermárkák kiválasztásának, a bírák figyelembe vették az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, márkareputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, valamint tudatos innovációját, márkastratégiáját.
A CEWE Magyarország emellett elnyerte a Business Superbrands 2015 címet is, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki: olyan magyarországi cégeket, amelyek más vállalkozásokkal, partnerekkel is kapcsolatban állnak. A bizottság elé kerülő mintegy 4000 márkát/céget tartalmazó lista a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre.
„Mindkét díj hatalmas elismerés számunkra, hiszen megerősít minket abban, hogy a kívülálló szakemberek, valamint a vásárlók szerint is jó úton járunk, akár a fogyasztói piacot, akár az üzleti együttműködéseket tekintve” – emelte ki Ablonczy László, a CEWE Magyarország kereskedelmi igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország Kft. büszkén jelentheti be, hogy idén ismét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >