Többszörös Superbrands a CEWE

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 07. 07. 11:07

Magyarország vezető fotókidolgozással és fotókönyv készítéssel foglalkozó cége, a CEWE 2015-ben már 4. alkalommal nyerte el a Superbrands, és idén először a Business Superbrands címet.

cewe fotoA CEWE Fotókönyvet Magyarországon a megkérdezettek 57 százaléka ismeri, valamint a vevők több mint fele kedveli és tartja rokonszenvesnek – derült ki a Superbrands védjegy odaítélése során a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett 800 fős, országos reprezentatív fogyasztói kutatásból.

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a márkák elismertségét és népszerűségét bizonyító címet odaítéli, és 4. alkalommal találták úgy, hogy a CEWE Fotókönyv márka kiérdemli a Superbrands jelzés használatát. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisában több mint százötvenezer olyan nemzeti védbejegyzés található, amely alapjául szolgál a magyarországi szupermárkák kiválasztásának, a bírák figyelembe vették az adott brand tradícióját, történelmét, piaci szereplését, márkareputációját, a vállalat goodwilljét, etikai megítélését, közismertségét, valamint tudatos innovációját, márkastratégiáját.

A CEWE Magyarország emellett elnyerte a Business Superbrands 2015 címet is, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki: olyan magyarországi cégeket, amelyek más vállalkozásokkal, partnerekkel is kapcsolatban állnak. A bizottság elé kerülő mintegy 4000 márkát/céget tartalmazó lista a Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre.

„Mindkét díj hatalmas elismerés számunkra, hiszen megerősít minket abban, hogy a kívülálló szakemberek, valamint a vásárlók szerint is jó úton járunk, akár a fogyasztói piacot, akár az üzleti együttműködéseket tekintve” – emelte ki Ablonczy László, a CEWE Magyarország kereskedelmi igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink