Többszörös Superbrand díjas a Dr. Organic

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 11. 11:32

A Dr. Organic márka 2014-ben már második alkalommal nyerte el a Superbrand elismerést. A bioaktív hatóanyagairól ismert natúrkozmetikai termékcsaládot Magyarországon a Presto-Pilot Kft. forgalmazza, amely a Business Superbrand díjat is megkapta.

Dr Organic_logoA Superbrand elismerést idén immár tizedik alkalommal ítélik oda a legjobban teljesítő márkáknak és vállalkozásoknak. A natúrkozmetikai kategória brandjei közül kiemelkedik a Dr. Organic, hiszen 2013 után, már második alkalommal is megkapta ezt az elismerést.

Az Angliából származó natúrkozmetikai termékcsalád bioaktív hatóanyagairól ismert a fogyasztók között: egy-egy bioaktív hatóanyag kapcsán a Dr. Organic szakértői többféle terméket is kifejlesztenek a tusfürdőktől kezdve a deókon át egészen a speciális céllal készült, egyedi krémekig, ápoló olajokig. Magyarországon a legnépszerűbbek a gránátalmával, Holt-tengeri ásványokkal illetve a marokkói argánolajjal készült termékek, valamint az Aloe verára épülő és teafás készítmények.

A Dr. Organic márkát Magyarországon a Presto-Pilot Kft. forgalmazza, amely több natúrkozmetikai márkát is képvisel a hazai piacon: a topkategóriás, német Annemarie Börlindet, a speciális, egészségügyi problémák megoldására kifejlesztett Dado Senst, az egyre népszerűbb, elérhető áron kapható Neobiot, a hajfestési piacon egyedülálló minőséget képviselő Khadi növényi hajfestékeket és az évek alatt már népszerűvé vált Logonát és Sante termékcsaládot. A Presto-Pilot Kft. 2014-ben, tevékenységének elismeréseként, elnyerte a Business Superbrands díjat is.

Kapcsolódó cikkeink