Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként 0,99 euróba kerülő, mosható kenyereszacskókon elhelyezett „ablak” megkönnyíti a kasszánál a termék felismerését – közölte a vállalat.
Az elmúlt években a vállalat több intézedésével is az eldobható csomagolás használatát igyekezett visszaszorítani, és az új kenyerestasakok a többször használható megoldások körét bővítik.
A vállalat elsőként 2019-ben kezdett el újrahaszhálható frissáru-zacskókat használni zöldség-gyümölcs részlegén. Tavaly újrahasználható tojásosdobozokat vezetett be, amelyek segítségével a vásárlók darabra is vásárolhatnak tojást.
Emellett a kiskereskedő megszüntette több saját márkás joghurt és krémsajt termékének eldobható műanyag tetejét, amely helyett újrahasználható doboztetőket kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >