Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként 0,99 euróba kerülő, mosható kenyereszacskókon elhelyezett „ablak” megkönnyíti a kasszánál a termék felismerését – közölte a vállalat.
Az elmúlt években a vállalat több intézedésével is az eldobható csomagolás használatát igyekezett visszaszorítani, és az új kenyerestasakok a többször használható megoldások körét bővítik.
A vállalat elsőként 2019-ben kezdett el újrahaszhálható frissáru-zacskókat használni zöldség-gyümölcs részlegén. Tavaly újrahasználható tojásosdobozokat vezetett be, amelyek segítségével a vásárlók darabra is vásárolhatnak tojást.
Emellett a kiskereskedő megszüntette több saját márkás joghurt és krémsajt termékének eldobható műanyag tetejét, amely helyett újrahasználható doboztetőket kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >Új felhívás támogatja a fenntartható vízgazdálkodási közösségeket
Kétmilliárd forint keretösszeggel jelent meg a „Vízfelhasználás hatékonyságát javító fenntartható vízgazdálkodási…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >