Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként 0,99 euróba kerülő, mosható kenyereszacskókon elhelyezett „ablak” megkönnyíti a kasszánál a termék felismerését – közölte a vállalat.
Az elmúlt években a vállalat több intézedésével is az eldobható csomagolás használatát igyekezett visszaszorítani, és az új kenyerestasakok a többször használható megoldások körét bővítik.
A vállalat elsőként 2019-ben kezdett el újrahaszhálható frissáru-zacskókat használni zöldség-gyümölcs részlegén. Tavaly újrahasználható tojásosdobozokat vezetett be, amelyek segítségével a vásárlók darabra is vásárolhatnak tojást.
Emellett a kiskereskedő megszüntette több saját márkás joghurt és krémsajt termékének eldobható műanyag tetejét, amely helyett újrahasználható doboztetőket kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >