Többször használható zacskókat vezet be a Kaufland Németországban
A Kaufland újrahasználható tasakokat vezet be pékárurészlegén Németországban. Az egyenként 0,99 euróba kerülő, mosható kenyereszacskókon elhelyezett „ablak” megkönnyíti a kasszánál a termék felismerését – közölte a vállalat.
Az elmúlt években a vállalat több intézedésével is az eldobható csomagolás használatát igyekezett visszaszorítani, és az új kenyerestasakok a többször használható megoldások körét bővítik.
A vállalat elsőként 2019-ben kezdett el újrahaszhálható frissáru-zacskókat használni zöldség-gyümölcs részlegén. Tavaly újrahasználható tojásosdobozokat vezetett be, amelyek segítségével a vásárlók darabra is vásárolhatnak tojást.
Emellett a kiskereskedő megszüntette több saját márkás joghurt és krémsajt termékének eldobható műanyag tetejét, amely helyett újrahasználható doboztetőket kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >