Többszínű ESL-eket vezetett be a SPAR Austria
Többszínű elektronikus polccímkéket (ESL) vezetett be a SPAR Austria, amellyel modern és kényelmes vásárlási élményt kíván nyújtani a vásárlóknak.
A kiskereskedő elmondta, hogy az új ESL-eket – többek között – a kufsteini SPAR start-up üzletben és az eugendorfi EUROSPAR szupermarketben telepítették eddig.
A kereskedő az év végéig mintegy 200 saját tulajdonú és független SPAR szupermarketben szeretné bevezetni ezeket a polccímkéket.
Az intelligens címkék az alkalmazottak számára is megkönnyítik az árcímkézést – véli a vállalat.
Mint azt Hans K Reisch, a SPAR Austria vezérigazgatója elmondta:
– A megfelelő technológia kiválasztásakor fontos körültekintően eljárni, különösen az élelmiszerek árcímkézése esetében.
– Alaposan teszteltük ezt a lehetőséget, és örülünk, hogy vásárlóinknak és munkatársainknak egy innovatív és előremutató megoldást kínálhatunk. Az elektronikus polccímkék fontos lépést jelentenek vállalatunk digitalizációjában, és azok az általunk kínált minőség és szolgáltatás jele.
Elektronikus polccímkék
A VusionGroup és a VusionCloud új, többszínű, intelligens ESL-jei valós időben szolgáltatnak pontos információkat a termékről és az árról.
Azon túl, hogy a vásárlók a négyszínű ESL-ek révén a lehető legpontosabb ár-, reklám- és termékinformációkhoz jutnak, azok az alkalmazottak számára is meggyorsítják a polcok feltöltését, lehetővé teszik az árucikkre vonatkozó információk azonnali lekérdezését, így több idejük marad a vásárlók kiszolgálására.
A kereskedő több éven keresztül intenzíven tesztelte az új elektronikus címkéket, és azokon különböző módosításokat végzett. Ebben a fázisban kiderült ugyanis, hogy bizonyos termékek károsíthatják az elektronikus érintkezést, és egyes tápellátó rendszerek hibára hajlamosak voltak – közölte a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Elektronikus polccímkéket vezet be a Walmart több ezer üzletében
A kiskereskedő 2026-ig 2300 helyszínen tervezi bevezetni a technológiát a…
Tovább olvasom >Bezárja online üzleteit a Foodora Ausztriában
A Delivery Hero leányvállalata, a foodora azt tervezi, hogy bezárja…
Tovább olvasom >Az Arla Foods a Mondelezzel közösen Milka csokis tejet dob piacra
A Milka csokoládés tej a jövő hónapban kerül bevezetésre Németországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tej, méz és tojás: drasztikus áremelkedések és kihívások a hazai termelők számára
A tej, méz és tojás, amelyek a magyar háztartások alapvető…
Tovább olvasom >Nagy Márton adminisztratív eszközökkel ösztönözné a hazai vásárlást: mit jelent ez a gyakorlatban?
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter adminisztratív lépéseket fontolgat annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti…
Tovább olvasom >