Többszínű ESL-eket vezetett be a SPAR Austria
Többszínű elektronikus polccímkéket (ESL) vezetett be a SPAR Austria, amellyel modern és kényelmes vásárlási élményt kíván nyújtani a vásárlóknak.
A kiskereskedő elmondta, hogy az új ESL-eket – többek között – a kufsteini SPAR start-up üzletben és az eugendorfi EUROSPAR szupermarketben telepítették eddig.
A kereskedő az év végéig mintegy 200 saját tulajdonú és független SPAR szupermarketben szeretné bevezetni ezeket a polccímkéket.
Az intelligens címkék az alkalmazottak számára is megkönnyítik az árcímkézést – véli a vállalat.
Mint azt Hans K Reisch, a SPAR Austria vezérigazgatója elmondta:
– A megfelelő technológia kiválasztásakor fontos körültekintően eljárni, különösen az élelmiszerek árcímkézése esetében.
– Alaposan teszteltük ezt a lehetőséget, és örülünk, hogy vásárlóinknak és munkatársainknak egy innovatív és előremutató megoldást kínálhatunk. Az elektronikus polccímkék fontos lépést jelentenek vállalatunk digitalizációjában, és azok az általunk kínált minőség és szolgáltatás jele.
Elektronikus polccímkék
A VusionGroup és a VusionCloud új, többszínű, intelligens ESL-jei valós időben szolgáltatnak pontos információkat a termékről és az árról.
Azon túl, hogy a vásárlók a négyszínű ESL-ek révén a lehető legpontosabb ár-, reklám- és termékinformációkhoz jutnak, azok az alkalmazottak számára is meggyorsítják a polcok feltöltését, lehetővé teszik az árucikkre vonatkozó információk azonnali lekérdezését, így több idejük marad a vásárlók kiszolgálására.
A kereskedő több éven keresztül intenzíven tesztelte az új elektronikus címkéket, és azokon különböző módosításokat végzett. Ebben a fázisban kiderült ugyanis, hogy bizonyos termékek károsíthatják az elektronikus érintkezést, és egyes tápellátó rendszerek hibára hajlamosak voltak – közölte a vállalat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az élelmiszerinfláció szeptemberben
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Elektronikus polccímkéket vezet be a Walmart több ezer üzletében
A kiskereskedő 2026-ig 2300 helyszínen tervezi bevezetni a technológiát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >