Többet költ promócióra a francia Casino
A Casino francia kiskereskedelmi vállalat úgy döntött, hogy többet költ promócióra ebben a negyedévben, ezzel segítve a pénzszűkében lévő vásárlókat, miután a franciaországi Géant hipermarketek eladásai 2022 utolsó negyedében a versenykényszer közepette jelentősen visszaestek.
A Csoport teljes forgalmának növekedése október-decemberben az erős latin-amerikai teljesítmény ellenére is lelassult, és a Casino részvényei 2,5%-ot estek. A vállalat, amely a magas adósságállomány és az alacsony cash flow miatt aggódik, a tervek szerint március 10-én számol be az egész éves eredményéről.
A franciaországi teljesítmény amiatt is a figyelem középpontjában áll, mert a Casino és a Teract a hónap elején bejelentette, hogy előzetes tárgyalásokat folytatnak kiskereskedelmi tevékenységük egyesítéséről egy, a Casino által ellenőrzött egységen belül.
Franciaországban az eladások a harmadik negyedévben mért 3,9% után az utolsó negyedévben csak csak 0,1%-kal nőttek, ami elmaradt a Jefferies elemzői szerint jelzett 2,7%-os konszenzusos várakozástól.
A francia hipermarketek eladásai 6,2%-kal csökkentek az azonos áruházakra vetítve, a francia szupermarketeké pedig 4%-kal, míg a kisboltok eladásai 4,5%-kal emelkedtek.
A Casino a belvárosi kisboltokra és az e-kereskedelemre, így az Ocadoval és az Amazonnal kötött együttműködéseken keresztüli házhozszállítás kiterjesztésére, épít az eladások fellendítése érdekében.
A Csoport közölte, hogy a negyedév során 352 új kisboltot nyitott, míg az egész év során 879 új üzletet, ami meghaladja a 800 új üzlet nyitására vonatkozó előzetes célkitűzését.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >