Többcsatornás modellre váltott az Auchan
2017-ben több fontos esemény is történt az Auchan életében, amely idén ünnepli magyarországi jelenlétének 20. évfordulóját.
– Hálózatunk bővítése vásárlóink még magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében immár a többcsatornás kereskedelmi modellnek megfelelően folytatódott – emelte ki Dominique Ducoux, az Auchan Retail Magyarország vezérigazgatója. – Ennek jegyében nyitottuk meg 2017-ben a jelenleg Budapestet és az agglomerációt lefedő online áruházunkat, valamint szekszárdi szupermarketünket, idén pedig első superstore formátumú üzletünket is. Emellett persze a hagyományosan erős hipermarketek szolgáltatásait is folyamatosan fejlesztjük: például hamarosan birtokba vehetik a vásárlók a budaörsi áruház új, átalakult tereit, ahol az élménnyel teli vásárlásé, a frissárué és a gasztronómiáé lesz a főszerep. A cég tavaly indította el üllői logisztikai bázisának nagyszabású fejlesztését is: az integrált központ idén készül el, ez az eddigi legnagyobb ilyen jellegű fejlesztés Magyarországon.
Tavaly az Auchan nemzetközi szinten, így Magyarországon is – a hazai kiskereskedelemben egyedülálló módon – egészségmegőrző edukációs programot indított. Az élet kék program egyebek mellett speciális termékjelöléseivel nap mint nap segíti a vásárlókat, hogy egészségesebben éljenek és étkezzenek.
Tavaly novemberben két számjegyű általános béremelést hajtottak végre minden áruházi dolgozó esetében, és a menedzsereik bérét is megemelték. Jelenleg 6500 munkatársuk van. Köztük több mint 400 megváltozott munkaképességű, akik foglalkoztatása kapcsán törekvéseiket tavaly CSR Hungary Díjjal ismerték el. Emellett 17 áruházukkal részt vesznek az élelmiszermentésben, alapítványuk pedig jelentős összegeket fordít a hátrányos helyzetűek megsegítésére.
– Újragondolt stratégiánkban tavaly óta még hangsúlyosabb elem, hogy a lehető legnagyobb mértékben részesítjük előnyben a jó minőségű, egészséges és helyi termékeket, termelőket – hangsúlyozta Dominique Ducoux. – Arra törekszünk, hogy emberséges és felelős gazdasági szereplőként viselkedjünk minden partnerünkkel, így vásárlóinkkal, munkatársainkkal és beszállítóinkkal egyaránt. 2018-ban is ezen értékek mentén szeretnénk folytatni az építkezést. Idén a már megnyílt kőbányai superstore mellett a következő hat hónapban egy-egy újabb szupermarketet (Zalaegerszegen) és superstore-t (Sopronban) nyitunk. //
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Czomba Sándor: jövőre kilenc százalékkal nő a minimálbér
Jövőre kilenc, két év múlva tizenhárom, három év múlva pedig…
Tovább olvasom >A MOHU hat hónap alatt 700 millió palackot gyűjtött össze
November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza…
Tovább olvasom >Még mindig sokan vannak azonban, akik szerint pénzkidobás ingatlant kivenni
Markánsan eltérően ítélik meg a középkorúak a lakásbérlést, mint lakhatási…
Tovább olvasom >