Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós termékről van szó, derül ki az IGD-nek a Sainsbury’s-ben végzett felméréséből.
Az IGD az élelmiszeripar több szereplőjével, valamint a Leeds-i Egyetemmel közösen végzett egy tanulmányt, amelynek fókuszában a fizikai boltokban tapasztalható vásárlói viselkedésváltozás állt. A kutatás célja az volt, hogy azonosítsák azokat a tényezőket, amelyek a fogyasztókat az egészségesebb és fenntarthatóbb választások felé mozdítják el.
A teszt során 101 Sainsbury’s üzletben figyelték négy héten keresztül a csökkentett árú zöldségek és gyümölcsök fogyását 2020 és 2021 januárjában. Az eredményből kiderült, hogy miután az akció véget ért, jelentősen visszaesett a zöldségek és gyümölcsök vásárlása is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Komoly leépítésekre készül a brit Sainsbury’s
A brit Sainsbury’s élelmiszerlánc jelentős leépítést hajt végre az Egyesült…
Tovább olvasom >AI-képes tárolókban zárja az értékes alkoholtermékeket a Sainsbury’s
AI-képes szekrényekbe zárta az alkoholtermékeket a Sainsbury’s néhány üzletében, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >