Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós termékről van szó, derül ki az IGD-nek a Sainsbury’s-ben végzett felméréséből.

Ha akciós, jobban fogy
Az IGD az élelmiszeripar több szereplőjével, valamint a Leeds-i Egyetemmel közösen végzett egy tanulmányt, amelynek fókuszában a fizikai boltokban tapasztalható vásárlói viselkedésváltozás állt. A kutatás célja az volt, hogy azonosítsák azokat a tényezőket, amelyek a fogyasztókat az egészségesebb és fenntarthatóbb választások felé mozdítják el.
A teszt során 101 Sainsbury’s üzletben figyelték négy héten keresztül a csökkentett árú zöldségek és gyümölcsök fogyását 2020 és 2021 januárjában. Az eredményből kiderült, hogy miután az akció véget ért, jelentősen visszaesett a zöldségek és gyümölcsök vásárlása is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >