Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós termékről van szó, derül ki az IGD-nek a Sainsbury’s-ben végzett felméréséből.
Az IGD az élelmiszeripar több szereplőjével, valamint a Leeds-i Egyetemmel közösen végzett egy tanulmányt, amelynek fókuszában a fizikai boltokban tapasztalható vásárlói viselkedésváltozás állt. A kutatás célja az volt, hogy azonosítsák azokat a tényezőket, amelyek a fogyasztókat az egészségesebb és fenntarthatóbb választások felé mozdítják el.
A teszt során 101 Sainsbury’s üzletben figyelték négy héten keresztül a csökkentett árú zöldségek és gyümölcsök fogyását 2020 és 2021 januárjában. Az eredményből kiderült, hogy miután az akció véget ért, jelentősen visszaesett a zöldségek és gyümölcsök vásárlása is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday: A GVH figyelmeztet a tudatos vásárlás fontosságára az akciós szezon előtt
Bár a hivatalos Black Friday csak november 29-én lesz, a…
Tovább olvasom >Vákuumcsomagolással csökkenti a műanyagfelhasználást a Sainsbury’s
Az Egyesült Királyságban elsőként váltja le hagyományos műanyag tálcás csomagolását…
Tovább olvasom >Hat üzletében teszteli a Morrisons a scan and go rendszert
Az új technológia országos tesztelése keretében a Morrisons hat üzletében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >