Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós termékről van szó, derül ki az IGD-nek a Sainsbury’s-ben végzett felméréséből.

Ha akciós, jobban fogy
Az IGD az élelmiszeripar több szereplőjével, valamint a Leeds-i Egyetemmel közösen végzett egy tanulmányt, amelynek fókuszában a fizikai boltokban tapasztalható vásárlói viselkedésváltozás állt. A kutatás célja az volt, hogy azonosítsák azokat a tényezőket, amelyek a fogyasztókat az egészségesebb és fenntarthatóbb választások felé mozdítják el.
A teszt során 101 Sainsbury’s üzletben figyelték négy héten keresztül a csökkentett árú zöldségek és gyümölcsök fogyását 2020 és 2021 januárjában. Az eredményből kiderült, hogy miután az akció véget ért, jelentősen visszaesett a zöldségek és gyümölcsök vásárlása is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >