Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós termékről van szó, derül ki az IGD-nek a Sainsbury’s-ben végzett felméréséből.

Ha akciós, jobban fogy
Az IGD az élelmiszeripar több szereplőjével, valamint a Leeds-i Egyetemmel közösen végzett egy tanulmányt, amelynek fókuszában a fizikai boltokban tapasztalható vásárlói viselkedésváltozás állt. A kutatás célja az volt, hogy azonosítsák azokat a tényezőket, amelyek a fogyasztókat az egészségesebb és fenntarthatóbb választások felé mozdítják el.
A teszt során 101 Sainsbury’s üzletben figyelték négy héten keresztül a csökkentett árú zöldségek és gyümölcsök fogyását 2020 és 2021 januárjában. Az eredményből kiderült, hogy miután az akció véget ért, jelentősen visszaesett a zöldségek és gyümölcsök vásárlása is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >