Több tucat gyermek karácsonyi kívánságát teljesítette a dm
A dm Kft. dolgozói közel kétszáz gyermek, egyedülálló anyuka és család kívánságait teljesítették karácsonykor, a vállalat segítséget kérő szervezeteket is támogatott termékadományokkal, mintegy 4,5 millió forint értékben.
A dm minden évben lehetőséget ad dolgozóinak arra, hogy részesei lehessenek a „karácsonyi csodának”: 2015-ben két intézményt kért arra a drogéria, hogy a náluk élő gyerekek, nehéz sorsú családok írják meg kívánságaikat, amelyek aztán borítékba zárva a dm karácsonyfájára kerültek. A munkatársak egy-egy kívánságot kihúzva vállalták, hogy teljesítik azt, s további kétszáz ajándékcsomag gyűlt össze a rászoruló családoknak.
A dm Kft.-hez az ünnepi időszakban is több tucat támogatást kérő megkeresés érkezett, a cég termékadományokkal tette szebbé a hozzá forduló szervezetek karácsonyát.A dm tizennyolc szervezetet támogatott több mint négyezer termékkel. Közöttük volt leukémiás gyerekeket támogató intézmény, hajléktalanokkal, látássérültekkel foglalkozó alapítvány, óvodák, anyaotthonok, nagycsaládosok egyesülete, de időseket támogató intézményeknek is jutott az adományokból.
A vállalat az elmúlt 20 évben elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód, és a szociálisan hátrányos helyzetben élő családok, gyermekek támogatása mellett, így lehetőségeihez mérten szívesen segít minden olyan alapítványi, és közhasznú egyesülethez tartozó aktivitást, amely a fenti célokat szolgálja. A dm honlapján lehetőséget biztosít támogatási kérelmek beadására, évente több tucat megkeresés érkezik, a dm terméktámogatással járul hozzá a szervezetek munkájához.
A dm vállalati stratégiájának fontos része a társadalmi felelősségvállalás: „együtt egymásért“ név alatt a vállalat három CSR programot dolgozott ki, amelyek középpontjában az egészséges életmód, a gyermekek helyes fogápolása, és napvédelme, valamint a szociálisan hátrányos helyzetű kisgyermekes családok megsegítése áll.
A karácsonyi időszakban a dm arra kérte vásárlóit, hogy csatlakozzanak az Együtt a babákért programhoz, amely során 260 nehéz helyzetben levő családnak segít a dm fél évre elegendő pelenkával. A családok számára óriási anyagi terhet jelent a pelenka megvásárlása, a dm ennek átvállalásával szeretne hozzájárulni a mindennapok meghittebbé tételéhez, hogy a családok ezt az összeget másra csoportosíthassák át. A programot vásárlóink pontadományozással támogathatták.
Kapcsolódó cikkeink
Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >